Terug naar overzicht
hallo,Hier hetzelfde probleem, wij trouwen ook op 08/08/08 en onze huwelijksviering en receptie zijn buiten gepland... sommige mensen zeggen dat het gaat regenen andere zeggen dan weer dat het 24 graden zal zijn en droog zal blijven...weten we het eigenlijk ooit zeker hier in Belgïe?? Het gaat zeker een stralende dag worden, daar gaan we zelf voor zorgen ;-)groeten,Darcy08/08/08
Hey Laura,Bel eens naar je bruidswinkel. Ik heb de mijne besteld samen met mijn kleedje, is eigenlijk een soort voile met opening voor je armen.. kostte 50 EUR. Tegen de regen helpt het natuurlijk wel niet, maar maakte mijn kleed wel echt af vond ik (enkel 's avonds heb ik het uitgedaan).Groetjes,Inge14/06/2008www.fotomoment.be/ingeenvincent
Kijk eens in de Veritas of er geen grote witte 'sjaal' is, daar heb ik er ook eentje gekocht maar ik heb hem niet nodig gehad... men zegt wel eens een bruidje heeft nooit koud... en het klopt, wij zijn getrouwd op 17 mei, een koude dag met regen en ik heb mijn stola geen seconde omgehad!!! succes en ik duim alvast voor mooi weergroetjes