Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's

29-7-2008 16:27:37
Hoi,

wij zijn net terug van een prachtige huwelijksreis in Gran Canaria. Vol spanning wachten we nog op de foto's van de fotograaf. Op mijn space kan je toch al enkele indrukken op doen van foto's die we doorgestuurd kregen, foto's van de day after, en foto's van op huwelijksreis: had mijn kleed meegenomen.

Groetjes

Anneleen
11-07-2008 was prachtig!

http://nonijnie.spaces.live.com/photos/cns!54746322BDA6...

Anneleen
1-1-2020
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 806

katleen
18-4-2009
 Meld misbruik29-7-2008 16:43:35

Hallo,

Spijtig genoeg kan ik je foto's niet bekijken.
Je moet je ervoor aanmelden...

groetjes

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik29-7-2008 16:51:10

idem hier,

had ze graag gezien..

Liefs
Sofie
12/09/09

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik29-7-2008 17:04:50

fiogf49gjkf0d
zou moeten opgelost zijn... machtigingen stonden niet op "voor iedereen van het internet".

groetjes

Tamara

Meld misbruik29-7-2008 17:32:19

Raar, ik heb de link gewoon gekopieerd en geplakt in een ander venster...
Mooie foto's, zeker die in Gran Canaria!

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 17:35:50

wat een leuk idee om je kleed mee te nemen en daar dan nog foto's te nemen.
je zag er prachtig uit
proficiat!
Groetjes
Kim

sharon
6-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 18:42:09

Prachtige foto's. Echt mooi, en een mooi trouwkleed. En genoten van jullie grote dag? En proficiat hé met jullie huwelijk. Groetjes Sharon

6 september 2008

eveline
16-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 18:58:20

Hallokes,
Wat een prachtige foto's!
Wij gaan ook naar gran Canaria op huwelijksreis, Welk hotel hadden jullie?

Groetjes,

Eveline

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik29-7-2008 19:46:17

fiogf49gjkf0d
@sharon
We hebben echt genoten van onze dag. Spijtig dat het voorbij is, maar nu genieten we nog volop via foto's en videobeelden.

@eveline
We verbleven in het hotel Caserio in playa del ingelès. We hebben heel wat leuke dingen gedaan in Gran Canaria. Zeker een auto huren dat je het eiland kan verkennen want het is echt de moeite. Je waant je heel veel alleen op de wereld. er is heel veel te doen. Wij hadden via een site een of ander boekje besteld van een nederlander (bijna allemaal gedaan wat er in stond). Zou aan mijn man moeten vragen waar hij dat gevonden heeft. anders moet je maar mailen naar anneleen@jufanneleen.be

@Kim,
mijn kleed kon net nog in de bagage... kon me niet schelen dat het wat verkreukelder was. Heb het al verschillende keren terug aangedaan gewoon omdat ik het zo mooi vind. heb zelf met mijn man afgesproken dat we op elk jaar op 11 juli nog eens onze openingsdans doen in onze kledij... :)Nu hangt het voorlopig in de kast tot 11 juli 2009. Mijn kleed is NIET te koop.

groetjes
Anneleen

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik29-7-2008 20:24:47

fiogf49gjkf0d
Anneleen,

Zeer prachtige foto's en heel mooi kleed. Waar heb je dit gehaald?

Groetjes
Linsey

PS wij trouwen een jaartje later dan jullie

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik29-7-2008 22:04:40

leuk de foto's van op vakantie en ik heb een favoriet: foto 100!

Nu mijn nieuwsgierige honger nog wat stillen: wat was dat met die post-itjes op de raam? ;)

groetjes Annelies en nog proficiat met jullie huwelijk!

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik29-7-2008 22:05:11

@ Linsey

Mijn kleed is er eentje van Linea Raffaelli en komt van Prima Donna in Deerlijk. Super goede service gekregen.

Groetjes
Anneleen

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik29-7-2008 22:18:42

@Annelies,

Onze vrienden hadden ons huis versierd.We hielden ons hart al vast toen we naar huis reden, we dachten dat mijn broer een of ander iets met ons huis had gedaan. Maar toen we op onze oprit reden, viel onze mond open van verwondering... ze hadden de voorruit volgehangen met post-its met daarop boodschappen van liefde is... sommige echt van toepassing op ons.
Ze hingen daar heel mooi te wapperen. We hebben het rolluik voorzichtig naar beneden gedaan. De volgende morgen hebben we ze allemaal een voor een gelezen, met tranen van ontroering, van plezier in de ogen. Echt prachtig wat onze vrienden gedaan hebben. Die post-its hingen dan ook nog volgens een patroon. Er hingen er zo'n 400. een heel werk om ze mooi op te hangen denk ik want ik ben er een heel eind mee bezig geweest om ze er allemaal mooi af te halen. Ik ben ze nu allemaal in een fotoalbum aan het kleven. En er tussen komen dan nog foto's van onze dag.

schitterend gevonden van onze vrienden...

groetjes
Anneleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...