Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naar huis brengen van grootouders

28-7-2008 12:56:25
Hey iedereen,
we hebben een probleem. Ons feest vindt plaats op 65 km van mijn vriend zijn geboortestad, waar het merendeel van zijn familie woont. Oorspronkelijk zouden we blijven slapen in een hotel in de buurt van Gent (op zo'n 8 km van de feestzaal), maar alles blijkt nu volzet omdat het op 23 augustus is en dan is er VTM Live. Met een taxi 65 km afleggen is vrij duur... Heeft er iemand ook dit probleem en hoe lossen jullie dit op ? Want zijn grootouders zouden waarschijnlijk al rond één uur willen vertrekken en als er iemand van de familie hen naar huis moet brengen, mist die anderhalf uur toch van het feest. Dat kan ook niet, he.
Groetjes,
Sofie

Sofie
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 353

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 13:01:00

fiogf49gjkf0d
Hoi,

Misschien is een B&B ook leuk en prijslijk. Als je dit intikt op google, kom je er heel wat tegen. De wat huislijke sfeer is msschien wel fijn voor de grootouders!

Cynthia
09/08/08

s
1-6-2007
 Meld misbruik28-7-2008 17:45:00

fiogf49gjkf0d
Zijn zij de enige die om 1uur door willen??
Mijn ouders, broer, nonkel en grootouders hadden een taxi-busje gehuurd en zijn samen doorgegaan rond 00uur of 01uur. Ik weet het niet meer. :s Doordat ze de prijs met 6 man deelden, viel dat goed mee. Was wel 'maar' 40km.

En anders idd een leuke B&B in de buurt.

joke
13-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 9:56:34

Hallo,
je moet eens vragen bij, hun mutualiteit, die hebben een vervoerdienst. als hun pensioen niet te hoog is kunnen ze die het ganse jaar door gratis en voor niks gebruiken. het enige wat ze moeten doen is een klein beetje lidgeld betalen maar dat is niet zo veel.
wij doen dat ook met mijn oma.
groetjes joke
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...