Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDe link werkt bij mij wel niet. Is er een andere manier waarop we je foto's kunnen vinden?
fiogf49gjkf0dHeb het ook geprobeerd maar geraak er ook niet op.Groetjes Shirley
fiogf49gjkf0dwhoops :$Het is www.photoblog.com/veldstraat140 !Sorry dames!!!!
fiogf49gjkf0dJullie zagen er stralend uit! Een mooi koppel!!Ik wens jullie veel geluk en liefde.Groetjes,Mieke1/8/8
fiogf49gjkf0dHey!Heel mooie foto's! Proficiat!Wie was jullie fotograaf? Tevreden over?Groetjes,Els
Onze fotograaf was Wout Beel, binnenkort komt zijn website online: www.beelwout.be We zijn ZEER tevreden over zijn werk, alles wat we gevraagd hadden zit erin, prachtig gewoonweg! Een zeer mooie herinnering aan een perfecte dag :-)
fiogf49gjkf0dHeel leuke foto's!Je stond trouwens prachtig met dat kleed!
fiogf49gjkf0dPrachtige foto's!! bedankt om deze te delen!Groetjes Evy01-08-2008
Wouw, een echt princessenkleed!!! Schooooon!!!!Ik zou het nooit aandoen, maar als ik dat zie bij anderen vind ik dat toch wel prachtig!!(alle, het was de moeite om eerst 5 keer de verkeerde link te kopieren! ik had uw verbetering niet meteen gezien)
Beste Kim Echt prachtig, al had ik zelf ook 4 x moeten proberen, had je verbetring niet gezien ))Mag ik vragen van welk merk je kleedje is?Veel geluk samen!Marieke18-04-2009
Kim,In één woord PRACHTIG!!In welke zaal was jullie feest? Ik twijfel tussen Cofar of de Visscherie..LiefsSofie12/09/2009
fiogf49gjkf0dVan harte proficiat... met jullie huwelijk en met de foto's. En inderdaad dat zou wel eens in de cofar kunnen zijn. Zo heb ik dan een beeld hoe het er binnen 60 dagen zou kunnen uitzien met ons als bruidskoppel. GroetjesInge 27/09/08
fiogf49gjkf0dJip, het was in de Cofar: ZALIG !!!! Echt een fantastisch feest :-)
fiogf49gjkf0dwij zijn 11-07-2008 getrouwd en ons feest was ook in de cofar; bij ons ook: 1 woord schitterend! we zouden het zo daar weer doen. groetjes
fiogf49gjkf0dHey!Amai... jullie foto's kunnen zo in een boekje! Het ziet er echt perfect uit! Heel mooi... Geniet nog van jullie witte broodsweken en veel succes met elkaar!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey,Ik heb het ook even bekeken en het ziet er inderdaad prachtig uit. Mooie foto's en een prachtig kleed. Het staat je echt enorm goed.Heel veel geluk samen.