Terug naar overzicht
Voor welke regio?
Hoi,Kijk eens bij The London Ceremony Bus!!Marina
hoi , neem eens een kijkje op www.huwelijksceremonie.be rolls royce , excalibur , jaguar , mercedes , vanguardgroeten danny
Hey Sarah, Wij hebben onze wagen gekozen bij Nostalgic Cars in Wichelen. Zij rijden over heel België en rekenen een vaste prijs voor 4 uur en een vast bedrag per extra begonnen uur. Kilometers rekenen ze niet extra aan (wel handig als je ver van Wichelen woont natuurlijk...)Bovendien zijn ze er supervriendelijk en zeer behulpzaam.GroetjesInes3/10/2008
Beste Sarah,Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt maar ons vervoer voor volgend jaar hebben wij vastgelegd bij Mark Liebrecht van de kaasboerin en Deurne, de wagens staan op www.limo-rental.be Een kijkje waard en je mag vrijblijvend eens naar de wagens gaan kijken, vorig weekend stonden die allemaal buiten voor hun poetsbeurt.SuccesxxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey, het is voor de regio Antwerpengroetjes
Hey Sarah,Wij huren onze wagens via Anicca's in Herentals. Heel vriendelijke mensen en schappelijke prijzen. Zeker een aanrader. Groetjes Evy01-08-2008
heyte zien wat je zoekt natuurlijk maar ik sluit me aan bij inesonze wagen kwam ook van bij nostalgic cars, goede service en heel vriendelijk, goed van prijs.hun site is www.nostalgic-cars.be groetjes en successas