Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

middel tegen zweet

24-7-2008 14:10:32
een tijdje geleden stond hier op het forum een middeltje tegen zweten (ik zweet nogal vlug onder mijn oksels en dat brengt dan vlug kringen teweeg in mijn kledij, ben dus bang voor mijn kleed)
weet iemand nog de naam van dat middel? (heb al gezocht op het forum, maar vindt het niet terug). Je zou het bij de apotheker kunnen halen.

bedankt!
2/8/8-bruidje!!

nele
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 912

Nele
23-5-2008
 Meld misbruik24-7-2008 14:12:03

Dag Nele,
Bij drogisterijen zoals Di kan je Odorex kopen. moet je op een watje doen en dan onder je oksels deppen voor je gaat slapen. het helpt echt en is niet duur!!!
Groeten en succes!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik24-7-2008 14:27:55

Dag Nele,

Bij de apotheker kan je axitrans halen, mijn vriend gebruikt dit al jarenlang, ik zou het nu halen als je op 2/8/8 trouwt, hij moet het maar om de 3weken meer eens aandoen, helpt echt wel! in het begin zal je het misschien wel regelmatiger moeten aandoen.

Let wel op de dag zelf, dit is geen deodorant, dus maakt vlekken!
Niet aandoen & dan je kleedje aandoen.

Succes

marieke
18/04/2009
honnay@hotmail.com

Leen
16-5-2009
 Meld misbruik24-7-2008 14:33:23

Dag Nele,

Bij de apotheker kan je inderdaad axitrans gaan halen. Ik heb dit ook lange tijd gebruikt. Aanvankelijk heeft mij dit enorm geholpen maar na een tijdje reageerde mijn lichaam daar niet meer op. Vandaar dat ik mij laten 'opereren' heb vorig jaar. Is een kleine ingreep waarbij ze een zenuw doorbranden. Gevolg : weg zweet onder de oksels! Is een hele verademing voor me. Is misschien ook een oplossing voor jou in de toekomst?

Succes
Leen

Sylvie

Meld misbruik24-7-2008 14:39:05

Hey Nele,

Na alle deodorants te hebben getest en vaak heel veel pijn en uitslag gehad te hebben, gebruik ik nu al jaren deodorant van Louis Widmer, je kunt kiezen met of zonder parfum, dit is een crème, je brengt die aan onder je oksels, wacht 5 minuutjes om je kledij aan te trekken en wees maar zeker je bent heel de dag zweetvrij.
Als je echt heel erg zweet, kan je het flesje ook meenemen op je trouwdag en dan na de middag nog eens de crème onder je oksels aanbrengen. Het kost wel 10 euro voor een klein flesje, maar het helpt heel zeker.

Groetjes,

Sylvie

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik24-7-2008 15:27:40

@Sylvie,

waar kan je Louis Widmer vinden? In de apotheek?

Groetjes

Sylvie

Meld misbruik24-7-2008 15:44:18

Inderdaad, bij de apotheek kan je Louis
Widmer vinden.

Groetjes,

Sylvie

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik24-7-2008 17:40:30

Hoi,

Zelf heb'k vroeger ook zeer veel geprobeerd, maar niets hielp.
Nu gebruik'k eens per maand (toch al zo'n 3 jaar) antitrans van bij de apotheker en dit werkt zeer goed. Niet goedkoop, maar het gaat zeer lang mee.

Good luck!
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Inge
4-4-2009
 Meld misbruik24-7-2008 19:19:51

Niet echt een anti-zweetmiddel maar het verfrist wel: zo van die verfrissingsdoekjes van bv Fa (verkopen ze gewoon in GB, Delhaize, ...) Ik heb die in de wagen liggen voor als ik het wat warm heb of plakkerig heb. Ook handig om gewoon je handen even mee op te frissen.
Groetjes,
inge

Kerry

Meld misbruik24-7-2008 19:55:38

Dag Nele,

Ik zou je wel aanraden om Axitrans eerst eens op voorhand te proberen. Ik heb dit ook gedaan en ik kon dit product absoluut niet verdragen. Ik ben het na een uur moeten gaan afwassen omdat het zo fel pikte. Ik heb nu Axitrans voor gevoelige huid gehaald en hoop dat dit wel gaat helpen...

groetjes
Kerry

evy
1-3-2009
 Meld misbruik25-7-2008 15:05:29

Ik heb vanmiddag Axitrans (gevoelige huid) gehaald en momenteel nog zweetvrij. Hier alvast dik geslaagd!!

@Kerry
Wat het pikken betreft: onze apotheker heeft heel duidelijk verteld om eerst je oksels goed droog te maken alvorens axitrans aan te brengen omdat het anders vreselijk kan pikken...

d
7-9-2008
 Meld misbruik26-7-2008 15:22:42

hallo in kruitvat kan je dat ook vinden ordorex ofzo noemt dat grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...