Terug naar overzicht
Dag Vicky,Wel lief van je verloofde :)Ik denk dat ik al een berichtje van je gelezen heb op dit forum, niet? Over je vrijgezellenweekend? Jammer van je vriendinnen hé, ik begrijp dat niet,mensen zijn zo egoistisch vantegenwoordig.Ik heb niet zo veel vriendinnen, maar diegene die er zijn, zullen er wel "zijn". Soms is het beter van een paar goeie vrienden te hebben dan een heleboel kenissen.Veel plezier alvast met je verdiende "vrijgezellenweekendje" =)Marieke18-04-2009
Hey Vicky,Ik had ook een verschrikkelijke vrijgezellendag en was enorm teleurgesteld in mijn beste vriendin/getuige. Ik ben zefs huilend thuisgekomen...en ik had net hetelfde gevoel als jij. Ik had zoiets van stel dat de bruiloft ook zo zal zijn...torenhoge verwachtingen en dan een mega teleurstelling. Ik heb me zeker een paar weken heel erg down gevoeld. En mijn verloofde was net zaols de jouwe heel bezorgd, maar vooral kwaad op mijn beste vriendin en heeft me ook goed verzorgd...maar zij kan in zijn ogen niets meer goed doen...Ik ben blij voor je dat je erover bent, zo een dip is niet prettig.Ik ben er zeker van dat je een prachtige bruiloft zult hebben, en ik ook :-)Tis jammer van die vrijgezellen, maar daar is nu niets meer aan te doen. We concentreren ons op de mooie dingen die ons nog te wachten staan.Heel veel liefs, Tineke14/08/08
Hey Vicky,Ik begrijp je reactie. Ik moet toegeven dat doorheen heel de organisatie van de bruiloft, dat je verschiet van verschillende mensen, zowel positief als negatief. mensen van wie je het niet verwacht, zijn super enthousiast, en anderen die je er zeker bij wilt hebben, haken af. Dat is een goede les voor in de toekomst!Succes nog, de dag zelf zal je er zeker van genieten!Veerle