Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

terug men schwung terug

22-7-2008 22:09:36
Nadat ik dit weekend een vrijgezellen had die niet zo leuk was, had ik het even gehad..
Had zo een schrik dat het met onze trouw net zo zou gaan nl. veel verwachten en enorm tegenslagen..
Buiten de vrijgezellenavond die tegensloeg heb ik ook vrij onverwacht mijn grootmoeder vorige week, 7 weken voor onze trouw verloren. Je kan je dus voorstellen dat ik even heel veel zin had te gillen(en te blijven gillen)
Maar zojuist hadden we onzen laatsten babbel met de zaaleigenaars. Dit viel super mee, lekker op het terras met een drankje erbij alles overlopen. Ze gaven zeer goede suggesties, je merkt dat ze enorm veel ervaring hebben.
Ineens zie ik het terug helemaal zitten!
Al zal ik nog wel even doen om de teleurstelling die ik heb in bepaalde vriendinnen te verwerken.
Mijn verloofde staat erop dat HIJ wel zal zorgen voor de vrijgezellenverwenning die ik verdiende...ik krijg hem niet van het idee af..dus dit weekend staat me een verwenverrassing te wachten.
Aan de ene kant denk ik, wat heb ik toch de liefste man ter wereld dat hij dit wil doen voor mij, bevestigt nog maar eens dat dit huwelijk zo oprecht is!!!
Aan de andere kant was dit wel de taak van mijn vriendinnen...die dit dus niet hebben gedaan en wat wel confronterend blijft!
veel plezier nog bij jullie voorbereidingen
6 sept 2008

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 280

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik22-7-2008 22:35:02

Dag Vicky,

Wel lief van je verloofde :)

Ik denk dat ik al een berichtje van je gelezen heb op dit forum, niet? Over je vrijgezellenweekend? Jammer van je vriendinnen hé, ik begrijp dat niet,mensen zijn zo egoistisch vantegenwoordig.

Ik heb niet zo veel vriendinnen, maar diegene die er zijn, zullen er wel "zijn". Soms is het beter van een paar goeie vrienden te hebben dan een heleboel kenissen.

Veel plezier alvast met je verdiende "vrijgezellenweekendje" =)

Marieke
18-04-2009

Tineke

Meld misbruik23-7-2008 8:32:26

Hey Vicky,
Ik had ook een verschrikkelijke vrijgezellendag en was enorm teleurgesteld in mijn beste vriendin/getuige. Ik ben zefs huilend thuisgekomen...en ik had net hetelfde gevoel als jij. Ik had zoiets van stel dat de bruiloft ook zo zal zijn...torenhoge verwachtingen en dan een mega teleurstelling. Ik heb me zeker een paar weken heel erg down gevoeld. En mijn verloofde was net zaols de jouwe heel bezorgd, maar vooral kwaad op mijn beste vriendin en heeft me ook goed verzorgd...maar zij kan in zijn ogen niets meer goed doen...
Ik ben blij voor je dat je erover bent, zo een dip is niet prettig.
Ik ben er zeker van dat je een prachtige bruiloft zult hebben, en ik ook :-)
Tis jammer van die vrijgezellen, maar daar is nu niets meer aan te doen. We concentreren ons op de mooie dingen die ons nog te wachten staan.
Heel veel liefs, Tineke
14/08/08

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik23-7-2008 10:37:23

Hey Vicky,

Ik begrijp je reactie. Ik moet toegeven dat doorheen heel de organisatie van de bruiloft, dat je verschiet van verschillende mensen, zowel positief als negatief. mensen van wie je het niet verwacht, zijn super enthousiast, en anderen die je er zeker bij wilt hebben, haken af. Dat is een goede les voor in de toekomst!

Succes nog, de dag zelf zal je er zeker van genieten!

Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...