Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenk aan ouders en schoonouders

  6-5-2005 16:26:32
Hallo,
heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen geven als geschenk aan mn ouders en mn schoonouders om hen te bedanken voor alles wat ze al voor ons hebben gedaan?
Alvast bedankt

Evie
30-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1418


vincent
27-5-2006
 Meld misbruik6-5-2005 16:55:59

een heel mooi gebaar is, als jullie trouwen voor de kerk, op het einde van de viering een boeket bloemen geven aan je ouders en je partner doet dit uiteraard ook.
Groetjes
Vincent



Evie
30-8-2008
 Meld misbruik6-5-2005 16:57:43

zeker een mooi gebaar vincent, maar wij huwen niet voor de kerk en we willen eens iets anders dan bloemen, toch bedankt!!



An
13-8-2005
 Meld misbruik6-5-2005 18:00:50

Hoi,
Wij geven aan de ouders een kader met 4 foto's van ons.. een vriendin van mij gaat een verloofdenreportage maken. Die foto's gebruiken we daar dan voor en ook voor in het gastenboek.
Groetjes en veel succes!



Evie
30-8-2008
 Meld misbruik7-5-2005 0:57:00

Hoi An,
Bedankt voor het idee. We zullen er zeker over nadenken!
Groetjes Evie



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik9-5-2005 18:44:07

Organiseer eens een weekendje naar de ardennen of franse kust met jullie 6. Of geef hen een cadeaubon om te gaan eten, een verwendag in een kuuroord.



Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik10-5-2005 8:25:53

Hi Evie

Op ons feest gaat mijn nonkel het lied van Vader Abraham brengen, bedankt lieve ouders, vrij klassiek maar machtig als je het meemaakt. Dan geven wij bloemen en een fotokader met onze trouwfoto in.

Groetjes
Barbara en Kristof



cindy
20-5-2005
 Meld misbruik11-5-2005 8:09:59

kijk eens op www.unikadoo.com , je kan er spiegels laten zandstralen met de tekst en tekening erop die je zelf wilt. Bovendien kan je op die site eerst al je keuzes bepalen en dan een voorbeeld van je spiegel zien voor je overgaat tot de bestelling. Je betaalt via overschrijving en de spiegels worden thuis geleverd!
Wij zijn er heel tevreden over!!!

Cindy en Maikel
nog 9 dagen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...