Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cereloniemeester

18-7-2008 23:11:06
Dag bruidjes

Ik kan ook al beginnen aftellen, 6 september is het bij ons zover!!!
Het enige wat me zenuwachtig maakt is men ceremoniemeester...
Zij is een goede vriendin van mijn verloofde en daarom ook iemand met wie ik regelmatig afspreek..
Ze is iemand met een goed organisatorisch vermogen maar...weinig diplomatisch, pusherig, bazig, dominant,...
Elke keer dat we men draaiboek doornemen word het een strijd...en dat haat ik want ze heeft wel goede input het is alleen de manier waarop....
Ze "eist"vooral ook oa lijsten van genodigden met tafels, tafels met genodigden, telefoonnrs van alle betrokkenen. Daarom zou ik graag weten welke gegevens spreken jullie af met jullie "professionele" ceremoniemeester?? Gewoon om te weten waar ik de lijn kan/mag trekken?

groetjes!!!

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 307

Kelly

Meld misbruik19-7-2008 18:03:17

Hey,

onze ceremoniemeester zorgt enkel voor het goede verloop van vervoer van en naar & ter plekke in het gemeentehuis en kerk. In de feestzaal neemt de zaalverantwoordelijke over.
2 maanden voor onze trouw wil hij een ontmoeting met onze chauffeurs (daar wij eigen vervoer hebben), zodat zij goed weten in welke volgorde ze nodig zijn.
Hij heeft wel nota's genomen over wie in de suite zit, maar zeker geen telefoonnummers of adressen.
Ik hoop dat je er met je vriendin uitgeraakt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...