Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

01/08/2009

  15-7-2008 15:40:58
Hoihoi!

Wij trouwen op 1 augustus volgend jaar. Zijn hier nog koppeltjes die dan in het huwelijksbootje stappen?
Altijd leuk om wat ervaringen uit te wisselen of mekaar te steunen in de voorbereidingen.

Groetjes

Lien
www.tomenlien.be

Lien
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1121


Kay
22-8-2009
 Meld misbruik15-7-2008 15:51:04

wij trouwen volgend jaar op 22 augustus dus ongeveer rond dezelfde periode.
ik wou dat het al een jaar verder was stiekem
Groetjes Kay



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik15-7-2008 15:56:04

Tis nog lang hé, maar er moet ook nog zoooveel geregeld worden. Beetje bij beetje hé! Ik ben er wel enorm mee bezig, sinds de dag dat we verloofd zijn eigenlijk!



Ansje
23-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 17:43:09

Hey Lien,

Wij trouwen op 23 mei, dus we zullen je voorgaan..
We zijn verloofd sinds 12 juni en kmoet zeggen, sindsdien zijn wij ook stilaan in actie geschoten.. De kerk en de zaal ligt al vast. We hebben ook al een voorlopige gastenlijst gemaakt, en altijd weer komt er nog iemand in ons gedachten van mmm, die mogen we ook niet vergeten, vb goede vriendin van mama ofzo..

Voor de rest hebben we ook al een kostennota gemaakt, maar daar trachten we ons niet blind op te staren, want ja, trouwen is duur...

vele groetjes

Ansje



Cedric

 Meld misbruik16-7-2008 7:44:02

Beste

In de eerste plaats proficiat met jullie aanstaand huwelijk.

Hebben jullie al aan een dj gedacht?

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.
www.partylighting.be

Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik16-7-2008 9:39:19

@Cedric: jammer genoeg werkt onze feestzaal met een 'huisdj'. Eén voordeel: als het geen goeie is, kunnen we't op de zaal steken! ;-)
@Ansje: onze zaal ligt ook al vast (+ dj), de kerk wordt vanavond geregeld, de fotograaf ligt bijna vast en de gastenlijst zorgt elke dag voor twijfel (hm die voor avondfeest of receptie? Of dan toch dansfeest? :-)).
En zo'n kostennota, tja. Waarom dit op voorhand opmaken?! Ik weet amper wat iets kost, een fotograaf bv. Dat weet je niet vooraleer je begint te zoeken hé. Dus ik ben van 't principe: het kost wat het kost en als je een beetje vergelijkt dan kan je de beste keuze maken hé.

Veel succes ermee!

:-)



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik16-7-2008 14:23:15

Hey wij trouwen op 8/8/2009.
Bij ons ligt de zaal al vast en de kerk en mijn bruidsjurk(!)

Ben nu op zoek naar Live muziek voor in de kerk, fotograaf(amai dat kost geld!) en een bus en ceremoniemeester,....
Gastenlijst is ook een "soep", zullen we die uitnodigen?Nee want dan moet die ook komen,....haha het is precies overal hetzelfde hé...

Van waar zijn jullie?

Groetjes,
Debby
8/8/2009



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik16-7-2008 14:43:29

Hey Debby

Ik ben van Herzele, mijn toekomstige van Zottegem (maar we wonen al een tijdje onofficieel samen). Van waar ben jij?
Ligt je kleed al vast? Amaai! Ik ga tijdens mijn verlof eind augustus den eerste keer gaan kijken denk ik.
De livemuziek in de kerk ga ik vragen aan iemand uit de familie (kan prachtig piano spelen)en qua vervoer kijk ik een beetje uit naar een limo, maar ik twijfel nog. Een ceremoniemeester ben ik niet geneigd van te nemen, misschien een nonkel vragen om tijdens de kerkdienst wat "orde" te scheppen. Waarom nemen jullie een ceremoniemeester?

Groetjes



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik16-7-2008 16:59:31

Hey Lien,

Wij trouwen op 13 juni 2009 dus anderhalve maand voor jullie.
Ook wij zijn uiteraard volop bezig met regelen, zo hebben we de Kerk, gemeentehuis, ceremoniemeester, fotograaf & videoman en de zaal al vastliggen.

Dit weekend gaan we kijken voor ons vervoer en ook de DJ is al gecontacteer, daar hebben we 19 augustus een afspraak bij.

Dus..spannend allemaal hé. Ook bij ons is de gastenlijst een leuke soep zene ;)

Nog veel plezier en good luck

Cindy



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik17-7-2008 15:23:10

Hey,

wij trouwen ook op 1 augustus 2009. Je bent de eerste die ik hoor op dit forum, die dezelfde dag trouwt. Mijn vriend heeft me vorige zomer ten huwelijk gevraagd maar we hebben beslist om te wachten tot volgend jaar omdat we dan nog tijd genoeg hebben om te sparen.
Wij zijn van Destelbergen bij Gent, onze zaal ligt al vast (Hof ten bosse) en ik ben volop bezig met de uitnodigingen. 'k Weet dat ik heel vroeg ben maar ik ben kleuterleidster en heb twee maanden verlof (en mijn vriend maar anderhalve week dus anders verveel ik me nogal).
Onze trouw gaat volledig rond het thema giraffen zijn, rond de giraffen van Leendert Jan Vis... ik ben nogal gek van die giraffen en heb al een enveloppendoos gemaakt enz.
Ik wou dat we al een jaartje verder waren...

Groetjes,
Inge



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik17-7-2008 15:55:30

Hey Inge

Ik ben tot nu toe ook nog niemand tegen gekomen die op dezelfde dag trouwt. Zo een leuk thema, vooral als het eigen is aan jou hé! Wij twijfelen nog een beetje over een thema. We hebben nog efkes tijd hé.
Vandaag hebben we een bevestiging van 't gemeentehuis gekregen. Op 01/08/2009 om 11u30!
Ik geniet van de voorbereidingen. Doordat we nog zoveel tijd hebben, kunnen we't ook rustig aan doen. En als je nu toch thuis bent, waarom dan al niet aan de uitnodigingen werken? Als kleuterjuf ben je waarschijnlijk ook supercreatief hé. Ik ook nogal, maar mijn verloofde houdt het graag allemaal traditioneel. Nu ja, ik zal mijn creatieve geest binnen de traditionele grenzen zijn gang laten ;-)

Groetjes



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik17-7-2008 23:43:53

Hey,

bij ons ligt de datum nog niet vast op het gemeentehuis, maak me daar nu al druk in. We zijn in januri dit jaar gaan vragen wanneer we de dag en het uur konden vastleggen en dat kan hier pas begin januari 2009. Er kunnen vier koppels trouwen per zaterdag dus vanaf eind december ga ik die mens op de burgerlijke stand beginnen contacteren om toch zeker die dag te hebben.
Er ligt al vanalles vast: de feestzaal, fotograaf, dj, kerk...
Het wordt dus zowiezo 1/8. Maar ik zal pas op mijn beide oren slapen als we het begin januari kunnen vastleggen...

Groetjes,
Inge



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik18-7-2008 8:28:47

Bij ons ligt het voorlopig vast. Vanaf februari mogen we gaan tekenen.
Jullie kunnen de datum zelfs niet reserveren? Het zal op elke gemeente anders zijn zeker. Zorgen dat je de eerste bent hé! :-) Stalken! ;-)



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-7-2008 0:48:51

Hey Lien,
wij trouwen ook op 1/8/09. Onze zaal ligt vast, Den Eyck in Kasterlee. Ook op het gemeentehuis staan wij genoteerd. Enkel het uur moeten we nog doogeven. Hier zijn we nog niet uit. We kunnen tot 14u trouwen. Aangezien we niet voor de kerk trouwen, denken we aan een uur of 1. Dan hebben we nog genoeg tijd voor foto's enzo.



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik28-7-2008 8:16:46

fiogf49gjkf0d
Hoi Carolina!
We zijn al met drie koppels ;-) Leuk hé.
Als je idd enkel voor de wet trouwt, zou ik ook een later uur nemen. Foto's nemen duurt eigenlijk ook zooo lang niet hé! En dan kan je 't rustig aan doen.

Groetjes

Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...