Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfelaar tot en met

15-7-2008 11:16:45
Hey iedereen,
Hebben jullie het ook zo moeilijk met keuzes maken ? Telkens als ik iets kies, begin ik weer te twijfelen of ik wel het juiste kies. Met mijn kapsel, de make-up, de ringen... Ik denk dat ik gewoon het perfecte huwelijk vind, maar dat bestaat niet volgens mij. Sorry, ik moest dit even kwijt.
Groetjes,
Sofie

Sofie
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 333

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik15-7-2008 11:24:31

Vreselijk hé, zo'n twijfelaar van nature te zijn ! Ik heb er ook last van. Mijn aanstaande wordt er soms ongemakkelijk van. Ik denk dat we dat toch moeten loslaten, anders twijfelen we aan alles tot en met de dag zelf. En erna waarschijnlijk nog...

Dat komt wel goed, zolang we maar niet twijfelen over de bruidegom hé ! :-)

Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 11:31:47

Hey,
Ja, dat is gelukkig het enige waar ik niet aan twijfel, aan de bruidegom :-)
Maar ik vind het soms zo vermoeiend.

Groetjes,
Sofie

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik15-7-2008 12:07:20

wat helpt is het af en toe even te laten liggen en er later op terug te komen!

denk eraan dat je gewoon moet genieten op die dag en dat het feit of alle details in orde zijn, niet zo belangrijk is als het gewone algemene gevoel van geluk dat je hebt omdat je alle mensen die je graag ziet rond je hebt en de toekomst instapt met de man van je dromen!!

succes
kim

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 14:33:01

hallo, inderdaad de dingen soms een beetje tijd geven ik heb soms ook wel dat ik denk is dat wel een goed idee maar dan denk ik er niet meer over en een paar dagen later ben ik dan zekerder omdat je anders alles maar aan het overmalen bent en das niet goed.
zoals het wordt zal het ook perfect zijn wees gerust.
groetjes sylvia

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 15:24:54

Je kan inderdaad het perfecte huwelijk wensen, maar je moet wel keuzes maken, natuurlijk. Nu het dichterbij komt, zijn er ook dingen die ik anders zou doen, moest ik helemaal opnieuw mogen beginnen met de organisatie, maar ik ben toch blij met mijn keuzes. Hier en daar besparen we, maar dat geven we dan uit aan andere zaken die we belangrijker vinden.

Ik vraag me af of ik wel het perfecte kleed heb... Ik vind het heel mooi, maar het is aan de moderne kant en oorspronkelijk wou ik klassiek. Maar ja, je maakt keuzes...

Sabine
23-5-2009
 Meld misbruik18-7-2008 21:36:29

Ik ben ook een eeuwige twijfelaar. Inderdaad erg vermoeiend. Mijn vriend heeft me nu ongeveer 1 maand geleden ten huwelijk gevraagd. We willen eind mei - begin juni 2009 trouwen. We zijn nu volop opzoek naar een feestzaal... Ik vind het echt niet gemakkelijk... Het zal ook wel een beetje normaal zijn dat we zo twijfelen... het is een belangrijke dag... We willen natuurlijk dat alles perfect loopt. We moeten maar proberen van heel de organisatie toch een beetje te genieten...
Veel succes en goede moed.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...