Terug naar overzicht
Proficiat... ik vind het superschoon gedaandank u wel en lieve grtjs mirke
hallo anneleenmag ik je vragen waar he die champagne flesjes hebt gehaald?en hoe je dat etiket erop hebt bevestigd?wij hadden ok zoiets als bedankje in gedachten maar hebben problemen met het etiket.kimrennen@hotmail.comalvast bedanktKim
wij hebben gewoon in de colruyt een champagnefles gekocht en daarop een etiket gekleefd. Echt niet moeilijk. We hebben A4-etiketten gekocht en die voor heel wat dingen gebruikt: champagnefles, bellenblazers... Je kan die dan gewoon op het juiste formaat snijden. groetjes Anneleen
hallo,heel erg bedankt voor de goede tip!!mag ik vragen waar je die A4 etiketten gevonden heb?dank u groetjes
Waar ik die etiketten haalde kan ik mij niet meer herinneren maar ik denk daar waar ze ook andere etiketten, hoesjes en zo verkopen om op te printen. In west-vlaanderen: kwarto, paradisio, ...Ik denk dat ze van de makro komen. Het zijn er van Gallery en er zitten er 100 in een pak, zo een harde doos. zelfklevende etiketten voor laser, copy, inkjet. (ref: 12129 - A4 vellen)groetjes AnneleenNu nog een beetje verder alles in orde doen, morgen vertrekken we op huwelijksreisnog veel succes