Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

veslag 11 juli 2007: gewoonweg SUPER

13-7-2008 14:33:51
Hoi,

Ik ben nog altijd aan het nagenieten van onze dag die super verlopen is.
We vreesden een beetje voor het weer... maar die weergoden waren ons goedgezind. Bijna geen regen gezien, 's morgens eventjes en dan rond 23uur heeft het ook een bui gedaan. De zon was zelfs van de partij.

's morgens ben ik samen met mijn papa naar de kapper geweest. Hij is meegegaan om foto's te nemen. Daarna hebben we samen met mama een broodje gegeten, heb ik mij op mijn gemak gesminckt.

Rond 12h30 kwam de fotograaf toe, heb ik mijn kleed aangedaan en ... dan was het wachten tot mijn ventje toekwam met de auto. dat was nog een verrassing: bij mooi weer zou het de open auto worden, bij slecht weer een gesloten. De garagist zou kiezen.

Ik zag een mooie gele oldtimer voor de deur staan en toen ging de bel. Mijn ventje stond daar met een prachtig bruidsboeket. Ik zag dat hij heel ontroert was toen hij mij zag.

Ik zag van in de verte heel veel volk aan de kerk staan. Wij stonden nog een beetje verder te wachten tot iedereen binnen was omdat ik graag op Amerikaanse wijze was binnengegaan (op het lied my favourite adventure van k'choice)... zo emotioneel dat het was... al dat volk in de kerk. We hadden 100 misboekjes voorzien en we hadden er te kort.
Het was een prachtige viering, iedereen was aan het boffen. In de kerk hangen 4 tv schermen en we hebben er gebruik van gemaakt: ik had een powerpointvoorstelling gemaakt van foto's die bij de verschillende teksten/gebeurtenissen pasten. De viering is een beetje uitgelopen, eventjes ermee ingezeten maar achteraf was het helemaal niet nodig. Voor het onze vader had de priester alle kindjes die in de kerk waren naar voor geroepen... zo'n mooi moment want er waren kindjes van mijn klasje gekomen.
Na de viering hadden die buiten een erehaag gemaakt met zwaailinten. De tranen rolden over mijn wang...
Er stond een ijskarretje (www.ijskar.be ) die we iedereen kunnen aanraden. Was echt in orde.

Daarna zijn we naar de feestzaal gereden. Heel kort de groepsfoto gemaakt want we moesten nog een reportage maken. Het was al 16h30 en de receptie begon om 17h. We hebben er ons niets van aangetrokken en zijn foto's gaan nemen in het Sterrebos van Rumbeke. We waren om 17h15 terug aan de feestzaal en hebben niet het gevoel gehad dat we niet lang genoeg foto's genomen hebben. Dat moment was zeker lang genoeg. en er stonden nog maar 2 kopels te wachten en waren dus niet echt te laat.

De receptie was dubbeldik in orde. Ook het avondfeest. Geen enkele maar hebben we gehad. Ik kan de Cofar in Rumbeke echt aanbevelen. Tot in de puntjes was alle perfect geregeld.

En dan de openingsdans... We hadden iedereen een concerto lampje gegeven. De mensen stonden rond ons op de dansvloer... gewoon weg schitterend... Al die toffe reacties van de oh's en de ah's... Onze opeingsdans was Like lovers do van Heather Nova met rustige en iets uptempo momenten die we afgewiseld hebben met gewoon slow en swing. Super... Iets gevaarlijker voor mijn kleed maar ik heb er mij niets van aangetrokken. Kon me wel druk maken dat er iemand op mijn kleed stond, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb.

We hadden als dj: anders met klank. die ik ook tenzeerste kan aanraden. Heel mooie passende muziek tijdens het eten en het dansfeest was ook heel in orde. Ik heb de hele avond op de dansvloer gestaan terwijl ik helemaal geen fuifbeest ben.

Als gastenboek hadden we feestviltjes. ook super leuk. www.feestviltje.be . We hadden die op de tafels gezet. Tijdens het eten konden de mensen er op een dood moment op schrijven.

Mijn man (klinkt raar) zijn nichten en neven hebben een lied gebracht, mijn broers zorgden voor een compulatie van de vrijgezellen; kortom we hebben een dag gehad om nooit meer te vergeten.

Bedankt aan iedereen voor alle tips en steun. Geniet 200% van jullie dag want die is zo voorbij, maak je nergens druk om, het loopt wel allemaal los.

nog enkele tips of ideeën (ik heb heel wat dingen geknutseld, en de mensen apprecieerden wel de details)
- kado getuigen: een champagnefles met een leuk gedicht (wie de tekst wil, kan die wel doormailen)
- kado ouders: ik had het idee van een gouden plaat: er zat een cd in een kader met daarbij een foto van mij als baby en tijs als baby, een foto van onze wettelijke trouw en dan de tekst van het lied van bedankt lieve ouders van Vader Abraham. op de cd stond dat liedje + de liedjes van in de kerk en onze openingsdans. Later kunnen ze in die kader een foto van ons steken.
- ceremoniemeester: filip vandevijver (Wielsbeke). echt aan te raden. De kindjes hadden heel veel bloemen mee en die nam hij iedere keer uit mijn handen, zodat ik ze vrij had, zorgt ervoor dat alles los loopt tijdens de viering, ik heb me 100% kunnen concenteren op de viering zelf)
-bedankingen aan de kerk: bellenblazers met gepersonaliseerde etiketten + zakje snoep eraan.
- bedankingen avondfeest: concertolampjes. ik had de bedrukking zelf gedaan. (www.eurogifts.com )
- als je kan, maak een enveloppendoos. ik had dat gedaan en vond dit heel handig. We hadden van de feestzaal wel een beauty case gekregen, maar vond die minder handig.
- leuke versiering huis: ik had 2 stokken in bloembakken gezet met daaraan ballonnetjes. Hartjes ballon met daarrond enkele kleine. Ballonen gevonden bij de ava.
- huwelijkskaars: timigri in Vladslo. We wildgen geen gewone huwelijkskaars, omdat we graag kaarsen aansteken en die dan gewoon opbranden. het is met 2 buisjes met lampolie in, in een vaas. Kan wel eens foto doorsturen voor de geinteresseerden. ik heb die toen bij bloemenwinkel binnen gegeven en die heeft er nog iets leuks meegedaan;
- ringen: fede di oro: super te vreden met onze prachtige ringen

Ik denk dat ik hier ga stoppen; ik zou nog kunnen blijven doorgaan. Maar mijn ventje zit daar nu zo alleen...
Dinsdag vertrekken we nog op huwelijksreis naar Gran Canaria.

Bruidjes en bruidegommen nog veel succes met de voorbereidingen, geniet ervan.

groetjes

Anneleen
anneleen@jufanneleen.be

Anneleen
1-1-2020
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 836

evy
1-3-2009
 Meld misbruik13-7-2008 15:17:15

Waauw, klinkt super allemaal. Geniet van jullie huwelijksreis!

Groetjes Evy
01-08-2008

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik13-7-2008 18:37:50

In één woord: Whaaauw! Super dat je zo een mooie dag gehad hebt :-)

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik13-7-2008 20:01:46

een dikke proficiat met jullie huwelijk ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!!

zou ik aub dat gedicht voor de champagneflessen mogen, ik heb nl ook champagne voor de getuigen.
dank u heel vriendelijk.
mirkedeclerck@hotmail.com

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik13-7-2008 21:03:14

Proficiat, klinkt echt super.
Bedankt voor alle tips en uitleg!

En geniet maar ten volle van jullie huwelijksreis!

Groetjes

Cindy

Els

Meld misbruik13-7-2008 21:26:15

hoi!

Eerst en vooral een dikke proficiat!

Bedankt voor je uitgebreid verslag. Het is altijd fijn om na te lezen...

Geniet van jullie huwelijksreis en laat nog van je horen he!

Groetjes,
Els

P.S. Hebben jullie ergens foto's op het net staan?

nele
2-8-2008
 Meld misbruik13-7-2008 22:54:46

Proficiat!!

Een vraagje: wij zouden ook foto's willen nemen in het sterrebos te Rumbeke. Moet daarvoor ergens officieel toestemming worden gevraagd???

Thanks,

Nele

Els
25-4-2009
 Meld misbruik14-7-2008 4:56:18

Hoi,

Zo te horen hebben jullie een prachtige dag gehad. Geniet van jullie huwelijksreis!!!

Groetjes els

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik14-7-2008 9:15:00

Hallo Anneleen,
Dikke proficiat voor het kersverse koppeltje.
Nog een vraagje over de cofar, waar wij onze feest zullen houden op 27 september. Wij zijn aan het twijfelen of we het avondfeest met of zonder bediening zouden doen? Hoe hebben jullie het gedaan?
Groetjes
Inge

laura
8-8-2008
 Meld misbruik14-7-2008 10:16:00

wauw wat een mooie dag
zou je mij het gedichtje voor op de champagneflessen ook eens willen doorsturen?

nog eens proficiat en geniet van je reis

meeuw0601@hotmail.com

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik14-7-2008 10:28:10

Heyla
Wat een prachtige dag! Ik hoop dat de onze over 300 dagen ook zo wordt!
Die concertolampjes zijn echt tof he! Ik heb die website laatst eens bekeken.
Qua prijs is er een enorm verschil vind ik tussen al dan niet laten bedrukken.
Jij hebt dat zelf gedaan. Mag ik vragen hoe en eventueel een voorbeeldje?
Alvast bedankt, geniet van je huwelijksreis,
Caroline

bobo_1701@hotmail.com

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik14-7-2008 10:52:40

Super dat jullie dag zo af was en dat je je nergens druk in hebt gemaakt, hoop dat ik dit ook kan! Een dikke proficiat, ook aan uw ventje...

Kun je mij ook eens mailen hoe je die lampjes zelf bedrukt hebt?
En ook de tekst voor de champagnefles.

Groetjes en geniet maar op reis.

Kaatje

kaat.bekaert@skynet.be

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik14-7-2008 11:23:58

@Inge
Wij hebben gekozen voor de barformule, de mensen gingen zelf hun drank aan de bar halen. Niemand horen klagen,ze vonden het allemaal wel leuk. Scheelt toch 4 euro pp.

@Nele
Nee, wij hebben geen toestemming gevraagd voor de foto's in het park. Je mag daar vrij in en uit. Onze fotograaf was onder de indruk van het Sterrebos en vond het een heel mooie locatie.

@ caroline
Voor die concertolampjes: is echt niet moeilijk hoor. Die lampjes kan je opendraaien en die papiertjes passen er zo in. Ik heb gekeken hoe groot die briefjes moesten zijn en heb dan gewoon in Word iets ontworpen, geprint en uitgesneden.
Ik zal u als we terug zijn van huwelijksreis een foto doorsturen

@iedereen
Ik zal het gedichtje van mijn champagnefles in een nieuw bericht stoppen

groetjes
Anneleen

eveline
16-8-2008
 Meld misbruik14-7-2008 13:11:03

Hey,

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Gran Canaria, welk hotel hebben jullie?

Groetjes,
Eveline
16/8/08

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-7-2008 15:04:48

Proficiat met jullie huwelijk ! Leuk te lezen dat het een prachtige dag was !

Zou je mij misschien een foto kunnen doorsturen van jullie huwelijkskaars ?
Dankjewel en geniet van jullie huwelijksreis !

joke_goris@yahoo.com

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik9-9-2008 12:37:09

rechtzetting website:

de website van die feestviltjes is
www.hetfeestviltje.be

groetjes
Anneleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...