Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

11-7-2008 12:28:56
Hoi bruidjes,

Hoe hebben jullie de getuigen gevraagd? Met een geschenkje, gedichtje,...
Waar kan ik wat voorbeelden vinden?

Nele
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 423

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik11-7-2008 12:57:29

Mijn toekomstig schoonbroer hebben we als volgt gevraagd:
We hebben een fles wijn gemaakt met als etiquette een foto van ons en onze trouwdatum. OP de achterkant van de fles hebben we een gedicht geschreven waarin we hem vroegen om getuigen te zijn.

Mijn getuige (mijn bomma )heeft van ons een kalender (zelf te maken bij het kruidvat gekregen.)
De omslag van de kalender is een foto die we aan zee hebben genomen. Geschreven in het zand staat er: wil je mijn getuige zijn.
Elke maand is een foto van onze familie ( ze zeurde altijd dat ze te weinig foto's van ons had!) en in mei is het de foto met ons en in het zand geschreven "wij trouwen!"

Ze waren allebei zeer tevreden met hun geschenkjes.

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik11-7-2008 14:03:33

hallo,
wij hebben een vacature geschreven,
als je wilt mail ze je wel.
groetjes sylvia
Sylvia-piessens@hotmail.com

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik11-7-2008 14:11:07

Hoi Sylvia,

Je mag me deze mailen.

nele1234@live.be

Alvast bedankt.

griet

Meld misbruik11-7-2008 14:22:42

Hallo!

Zou je dit naar mij ook kunnnen doorsturen?

Griet.

griet

Meld misbruik11-7-2008 14:23:32

ohja, emailadres...
grietdem@hotmail.com

Els
25-4-2009
 Meld misbruik13-7-2008 1:14:42

Hoi,

Wij hebben een fles schuimwijn gegeven met daarop een leuke foto van ons twee, de trouwdatum en de vraag of zij onze getuigen wilden zijn.

Was heel mooi en de getuigen vonden het heel tof om te krijgen, een leuke herinnering.

groetjes els (25/04/2009)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...