Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal snoepzakjes aan de kerk

7-7-2008 23:11:14
Met de tip hier rond de snoepzakjes bij hema ben ik eens beginnen tellen.
Alle mensen die gevraagd zijn( of voor receptie of voor avondfeeste) hebben samen 51 kindjes..
Nu is het nog de vraag OF zij wel naar de kerk komen en als ze komen OF hun kindjes meekomen en als hun kindjes meekomen OF ze wel een bloemeke komen afgeven voor een snoepjeszakje.
Een heeeeel moeilijke oefening dus, hoeveel zakjes nemen jullie en hoe is dit berekend??? Ik zou het gewoon enorm erg vinden als ik er te weinig heb en als ik zo een kindje met een bloemeke geen snoepke kan geven...

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 466

joke
12-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:41:50

Wij hebben een 70 - tal zakjes, waardoor we echt wel ruim zitten. Maar als we er te veel hebben, dan krijgen de kindjes van de familie er nog ééntje extra, en de rest kan je lkker zelf opsmullen.
Wij hebben mika - zakjes gekocht in de AVA, gevuld met gekleurde smarties, een rood lintje rond en een kaartje aan met onze namen en datum erop. Héél simpel maar mooi resultaat.
Ti's maar dat ze iets krijgen, hé!

Grts, Joke

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik8-7-2008 14:23:41

fiogf49gjkf0d
Hoi Vicky

Ik zit met hetzelfde probleem. Als ik tel kom ik aan 60, maar gaan al die kindjes komen en wat als er veel meer zijn. Dus twijfel ook. Maar 50 stuks is echt al heel veel zeggen vrienden van ons die al eerder getrouwd zijn. En normaal krijgen alle kindjes aan de kerk iets, maar bij ons geven ze dan ook allemaal wel iets.
Groetjes
Kim

annick
14-6-2008
 Meld misbruik8-7-2008 18:54:52

fiogf49gjkf0d
hoi,

Wij hadden zelf twintig kindjes geteld en dertig snoepzakjes gemaakt. Al maar goed want had er maar drie over. Maar jullie veel kindjes in de familie hebben kan je misschien een ijskarretje laten komen en ze nadien op een ijsje trakteren. Dan maakt het aantal nie zoveel uit.

Heel veel groetjes en veel succes met de voorbereidingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...