Nu Online
Momenteel zijn er 4 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaterdag!

2-7-2008 9:17:18
fiogf49gjkf0d
Nog drie keer slapen en het is zover... Ik begin echt wel nerveus te worden nu! Gisteren keek ik TOEVALLIG nog eens naar mijn bestandje met alle genodigden, bleek dat ik de suite 2x aangerekend had voor de receptie! Stomme stomme fout, ik hoop dat ik niet teveel zo'n dingen uitgemeten heb. Gelukkig wilde de feestzaal dit nog aanpassen...

Verder zal het weer waarschijnlijk niet denderend zijn. Voor mij geeft het niet zo erg, ik en mijn schat houden wel van regen en keken vroeger vaak gewoon naar buiten als het regende... Maar ik kan mij al voorstellen hoe alle gasten zullen zeggen "jammer hé, ooooh, ocharme..."

Vanavond is er nog schieting, ik houd mijn hart vast en hoop dat alles goed loopt! Ik ben er toch niet gerust in...

Verder wordt het eigenlijk echt aftellen naar zaterdag nu... Wish me luck ;-)

En mede-5-juli-bruidjes, hoe gaat het bij jullie?!?

Kim
7-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 766

XXXXXX
5-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 9:22:10

fiogf49gjkf0d
Hallo,

wij stappen ook zaterdag in het huwelijksbootje. We luisteren elke dag naar het weerbericht en hopen steeds op wat beter weer maar de dag zal toch geslaagd zijn regen of niet. Ik heb nog niet zoveel zenuwen maar mijn ventje wel. Veel succces zaterdag en geniet ervan!

Evelien
www.evelienenjochen.be

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 11:13:39

Hey,
Wij trouwen ook zaterdag. En door het weer gaan we ons niet laten doen! We gaan probereb er zo hard van te genieten.
Bij ons is er vrijdag nog schieting, op de verjaardag van mijn bijna-ventje.
Dus, wij tellen mee af...
Groetjes en veel succes en geniet ervan!
Lies.

Stefanie

Meld misbruik2-7-2008 11:22:46

fiogf49gjkf0d
wij trouwen aanstaande vrijdag voor de wet, de 12de dan voor de kerk. Pas vandaag zijn de zenuwen precies beginnen toeslaan.

ik duim alvast mee voor mooi weer!

geniet allemaal van jullie dagje!!

Anoniempje
5-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 16:55:25

fiogf49gjkf0d
Hallo,

wij trouwen ook zaterdag en ik ben er zeker van dat het goed weer zal zijn. Zolang het niet regent is het goed en dan nog,.... Er gaan al enkele 'oudjes' bidden voor goed weer, dus dat komt zeker in orde ;-)
Nog veel succes en geniet ervan!!!

Siska

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik2-7-2008 18:17:07

fiogf49gjkf0d
allemaal ongelooflijk fijne dag toegewenst! geniet geniet geniet...

en het weer: da's onbelangrijk!!

groetjes
Kim

Els

Meld misbruik2-7-2008 20:18:43

fiogf49gjkf0d
Ladies!

Geniet van jullie dag!

Weet maar dat er dit weekend heel veel toekomstige bruidjes aan jullie aan het denken zijn... en zeker zullen meeduimen voor een stralende zon!

Laat zeker een verslagje na he...

Veel plezier die weekend en alvast een dikke proficiat!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...