Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo,wij stappen ook zaterdag in het huwelijksbootje. We luisteren elke dag naar het weerbericht en hopen steeds op wat beter weer maar de dag zal toch geslaagd zijn regen of niet. Ik heb nog niet zoveel zenuwen maar mijn ventje wel. Veel succces zaterdag en geniet ervan!Evelienwww.evelienenjochen.be
Hey,Wij trouwen ook zaterdag. En door het weer gaan we ons niet laten doen! We gaan probereb er zo hard van te genieten.Bij ons is er vrijdag nog schieting, op de verjaardag van mijn bijna-ventje. Dus, wij tellen mee af...Groetjes en veel succes en geniet ervan!Lies.
fiogf49gjkf0dwij trouwen aanstaande vrijdag voor de wet, de 12de dan voor de kerk. Pas vandaag zijn de zenuwen precies beginnen toeslaan.ik duim alvast mee voor mooi weer!geniet allemaal van jullie dagje!!
fiogf49gjkf0dHallo,wij trouwen ook zaterdag en ik ben er zeker van dat het goed weer zal zijn. Zolang het niet regent is het goed en dan nog,.... Er gaan al enkele 'oudjes' bidden voor goed weer, dus dat komt zeker in orde ;-)Nog veel succes en geniet ervan!!!Siska
fiogf49gjkf0dallemaal ongelooflijk fijne dag toegewenst! geniet geniet geniet...en het weer: da's onbelangrijk!!groetjesKim
fiogf49gjkf0dLadies!Geniet van jullie dag! Weet maar dat er dit weekend heel veel toekomstige bruidjes aan jullie aan het denken zijn... en zeker zullen meeduimen voor een stralende zon!Laat zeker een verslagje na he...Veel plezier die weekend en alvast een dikke proficiat!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl