Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dOmdat er niemand meer vrij was op onze dag, of ze konden s'avonds niet blijven of ze waren gewoon niet betaalbaar voor ons budget.Groetjes
fiogf49gjkf0dDorina, trek het je niet aan. Je zag er trouwens stralend uit!! Je had een hele mooie jurk!!Groetjes!07-03-2009
fiogf49gjkf0dhey dorinatrek er je inderdaad niks van aan! wij zijn vorig jaar getrouwd en toen ik reageerde op verschillende berichtjes van mensen die nog een fotograaf zochten, kreeg ik dezelfde commentaar. wij waren ook gewoon heel tevreden van onze fotograaf die voor een heel lage prijs werkte en lang bleef. blijkbaar kunnen sommige mensen het niet verdraegn dat je anderen wil helpen en zal die commentaar eerder zijn omdat ze hun eigen zaak hier willen verdedigen dan dat jij sluikreclame zou plaatsen...niet aantrekken en genieten van jullie foto's!groetjes sas
fiogf49gjkf0dHoi DorinaWij trouwden op dezelfde dag! :-)Schitterende foto's trouwens en je moet het je inderdaad niet aantrekken hoor. Ik heb bij mijn verslagje ook iedereen vermeld die zo geweldig was. Als anderen een vraag hebben, geef ik ook gewoon alles door. Zo help je mekaar. Trouwens, zo heb ik ook veel nuttige tips gehad!LiefsHilde
hey dorina,je zag er super uit!!! whaw... zo mooi allemaal. trek het je maar niet aan van die mensen die je niet geloven. JIJ weet dat je eerlijke bedoelingen hebt, en dat is het belangrijkste! geniet maar van jullie getrouwd leven! succes ermee!!! (ik heb zelf wel gereageerd op tiffany, maar denk dat mijn reactie wel onderbouwd was... feit dat ze nog niet gereageerd heeft zegt ook al veel denk ik)
fiogf49gjkf0dHey,Ik wil gewoon zeggen: WAAAUW!!!Jullie zagen er ongelooflijk mooi uit! Het zijn supermooie foto's! Jullie zijn trouwens een heel fotogeniek koppel!Proficiat!xxxAmber09/08/08
fiogf49gjkf0dDag Dorina,Ilse hier uit Berchem. Ik wist dat je in juni ging trouwen maar wist niet precies meer wanneer. Toen ik de foto's zag herkende ik je meteen, wat een prachtige bruid ! Een dikke proficiat aan een prachtig koppel. Echt heel mooie foto's ! Hoe was het feest ?Als je wil antwoorden kan je me mailen: ilse.casteels@telenet.beBij ons is het aftellen stilaan begonnen, ben super benieuwd hoe alles zal verlopen.groetjesIlse
fiogf49gjkf0dPrachtig!!!waar mijn oog op viel was uw venteke in uniform!!!WAUWmijn venteke trouwt ook in uniformvan de Civiele Bescherminghij was dus gewoon in uitgangsuniform met handschoenen en had wat extra's op de schouders, dacht ik!?een erehaag aan kerk en stadhuisverder nog iets in de mis of zo speciaal, brabaconne???leuk hooremail is alaskanmalamute2@hotmail.comgroetjes
fiogf49gjkf0dwaaaaaaw dorinaprachtige foto's en een prachtige jurk!!!
fiogf49gjkf0dhoi,Amai kei mooie foto's. Echt waar super. Jullie straalde echt.Bij ons is het nog wat wachten op de fotot's wij zijn trouwens op dezelfde dag als jullie getrouwd.Ook al regende het een beetje het was een super dag.Groetjes
fiogf49gjkf0dPrachtige foto's en wat een mooi kleedje.Ik vind je bruidsboekettje ook héél mooi.Mijn vriend is vrijwilliger bij de brandweer, de collega's vormen ook een erehaag bij het stadhuis.Iets waar ik in het buitenkomen wel kippevel van zal krijgen denk ik.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dHey Dorina,Supermooie foto's! Je kan er zo op zien dat jullie een superdag hebben gehad.Niks aantrekken van de giftige reacties. Maar t zijn net degenen die hier sluikreclame zitten te maken die ervoor zorgen dat mensen zoals jij, die het goed bedoelen, onmiddellijk die wind van voren krijgen.
fiogf49gjkf0dhey,Het zijn inderdaad hele mooie foto's.En die negatieve opmerkingen, gewoon het ene oor in en het andere uit.. Nu gewoon genieten van de wittebroodsweken.Groetjes
fiogf49gjkf0dwaaw zijn echt hele toffe foto's geworden hoor. met al die brandweerlieden enzo! heel mooi getrokken. ondanks de regen straalden jullie enorm hoor!
fiogf49gjkf0dPrachtige foto's!En een prachtige jurk!!!Zou ik even mogen weten welk merk/ontwerper? Iets in die zin zoek ik! Was al gaan informeren om zoiets te laten maken!Mailen kan naar: ellen.desmet@hotmail.comAlvast bedankt!Ellen
fiogf49gjkf0dkei mooi kleed!!! ik heb net hetzelfde gekozen en ik trouw ove r2 maanden (6 spet) als ik er even mooi in ga staan als jij dan gan ik een zeer gelukkig bruidje zijn ;-)voor de geïnteresseerde, ik verkoop mijn kleed na de trouw voor ongeveer 700€ en is een maar 38-40 ongeveer , ben 164 cm groot en ongeveer 60-61kgleen_verreyt@hotmail.com