Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date - kaartjes

  30-6-2008 15:01:34
fiogf49gjkf0d
Hoi, hoi,

Heeft iemand van jullie op voorhand save the date e-cards naar de genodigden gestuurd? Zo ja, waar hebben jullie deze kaarten gevonden?

Bedankt,

Groetjes,

Sofie

Olivier
1-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2125


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-6-2008 15:52:23

fiogf49gjkf0d
wij hebben dat per e-mail verstuurd



Olivier
1-6-2009
 Meld misbruik30-6-2008 15:55:48

fiogf49gjkf0d
Bedankt Sarah. En hebben jullie dat met een gewone mail gedaan of met een e-card? Zo'n e-card zoek ik eigenlijk.

Groetjes



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik30-6-2008 16:15:42

Wij hebben dit gedaan samen met de nieuwjaarskaartjes (wij trouwen 5-7-8)
Ik vermoed dat je wel ergens e-cards moet kunnen vinden...

Groetjes!



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik30-6-2008 16:21:35

fiogf49gjkf0d
via google een goeie site gevonden:

http://www.evite.com/app/ecards/gallery/cards.do?cardTh...

Veel succes,
Greetz,
sheron



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-6-2008 17:09:26

wij hebben zelf iets gemaakt in stijl van ons feest.

heb ook wel ergens e-cards gezien denk ik.

ik zou er geen geld aan geven, want je krijgt er heel weinig respons op hoor.. mensen snappen het blijkbaar nog niet zo



Marco
7-11-2008
 Meld misbruik30-6-2008 19:08:15

Hallo,
Misschien een stomme vraag: maar wat bedoelen jullie met save the date - kaartjes? Ik heb er nog nooit van gehoord!!
Groetjes



sarah
27-1-2016
 Meld misbruik30-6-2008 19:26:05

Hey Olivier,

Wij hebben Save de date Cards verzonden bij onze kerstkaartjes van 2007 voor 2008 wij trouwen in mei 2009 en omdat dit een communie periode is hebben we deze verzonden het is een kaartje dat zowat bij ons thema past, we hebben het voorbeeld gevonden op een amerikaanse save the date site maar hebben er wel een persoonlijke toets aangegeven gewn even intippen op google, veel respons krijg je er niet op maar het is toch fijn om het bij je familie op de koelkast te zien hangen.

@ MARCO:
Een Reserveer de datum kaartje is om bvb als je in een vakantieperiode trouwt je gasten deze datum zeker vrij te houden, dit wordt vooral in de Verenigde Staten gebruikt, in België is er nog niet zoveel opkomst voor.
Hier is een site dan kan je je een gedacht vormen http://www.weddingpaperdivas.com/shop/save-the-date-car...

of op www.theknot.com vind je ook veel ideetjes voor je volledige huwelijksplanning

groetjes en hopelijk ben jer er wat verder mee

Sarah



Stefanie

 Meld misbruik30-6-2008 19:44:00

fiogf49gjkf0d
dag Olivier,

wij hebben onze eigen save the date kaartjes ontworpen in de stijl zoals onze kaart dan later.
De save the date kaarten hebben we laten afdrukken bij extrafilm op fotopapier. Dan op hard papier gekleefd en een envelopje geknipt in kalkpapier.. was geslaagd! Als je graag een fotoke ziet ervan wil ik het gerust doormailen, dan laat je maar je emailadres na!
grts



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik30-6-2008 21:15:25

fiogf49gjkf0d
Hallo, wij hebben een eigen trouwsite gemaakt en de link gewoon naar iedereen door gemaild die we ook zouden uitnodigenhier kunnen ze dan ook al vorderingen en informatie vinden.
groetjes sylvia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info