Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nu zaterdag!!!!!!!

30-6-2008 9:50:54
Waw!!!! Na bijna twee jaar, is het zaterdag onze dag! We kozen een lange verloving omdat ik nog moest afstuderen, werk vinden en omdat we nog een huis wilden afwerken! En het is ons allemaal gelukt, dit mogen we aanstaande zaterdag bezegelen met ons huwelijk!

Ongelofelijk hoe snel de tijd eigenlijk gaat, zelfs over twee jaar...

Ik duim dat het weer zal meevallen (het zou beginnen donderen en regenen vanaf donderdag...) en wens iedereen een fantastisch huwelijk toe!!!!

Kim
7-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 328

Karen
4-7-2008
 Meld misbruik30-6-2008 9:58:45

Waw Kim, een 2 jaar lange verloving en nu is het eindelijk zover! Spannend zekers!
Wij trouwen deze vrijdag en zijn sinds dit jaar in januari verloofd, dus die tijd is heel erg vlug gevlogen! Kijk er in ieder geval naar uit!
Ja, hopelijk valt het weer wat mee! Dat het alleen maar donderdag regent en dat vrijdag en zaterdag droog zal zijn! Laat ons maar duimen! In ieder geval, heel veel succes op jullie dag en geniet ervan!!

Groetjes, Karen x

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-6-2008 10:17:56

Hey,

wij trouwen ook nu zaterdag. 'k heb ook al gezien dat het weer niet zo schitterend zal zijn.. Heel jammer he... Ik hoop dat het toch nog meevalt..

Veel succes ook voor jullie!

Lindsay
5-7-2008
 Meld misbruik30-6-2008 12:17:16

Hoi Kim,

Wij zijn ook 2 jaart verloofd, moest ook nog afstuderen, werk vinden en ee huisje zoeken.
Hebben ondertussen gebouwd, vast werk heb ik nog niet aangezien het in het onderwijs zo moeilijk gaat...

En zaterdag is ook onze dag, wij trouwen ook op 5 juli 2008... Kijk er zo naar uit, kan het bijna niet geloven dat het zover is...
Tot nu toe voorspellen ze voor zaterdag nog redelijk goed weer in vergelijking met de andere dagen.

Veel plezier zaterdag... en nog veel succes met de laatste voorbereidingen.

Tamara

Meld misbruik30-6-2008 12:26:16

Niet te geloven hé, voor ons is het zaterdag ook eindelijk zo ver.
En als ik van iemand zenuwen krijg op dit moment, is het van mijn ventje. Die zaagt mij de oren van m'n hoofd sinds gisteren. :)

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik30-6-2008 13:45:26

fiogf49gjkf0d
Hey Lindsay!

Grappig! Ik sta ook in het onderwijs :-)
Ik wens jullie allemaal veel succes nu zaterdag!!!!!

Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...