Terug naar overzicht
Waw Kim, een 2 jaar lange verloving en nu is het eindelijk zover! Spannend zekers!Wij trouwen deze vrijdag en zijn sinds dit jaar in januari verloofd, dus die tijd is heel erg vlug gevlogen! Kijk er in ieder geval naar uit!Ja, hopelijk valt het weer wat mee! Dat het alleen maar donderdag regent en dat vrijdag en zaterdag droog zal zijn! Laat ons maar duimen! In ieder geval, heel veel succes op jullie dag en geniet ervan!!Groetjes, Karen x
Hey,wij trouwen ook nu zaterdag. 'k heb ook al gezien dat het weer niet zo schitterend zal zijn.. Heel jammer he... Ik hoop dat het toch nog meevalt..Veel succes ook voor jullie!
Hoi Kim, Wij zijn ook 2 jaart verloofd, moest ook nog afstuderen, werk vinden en ee huisje zoeken.Hebben ondertussen gebouwd, vast werk heb ik nog niet aangezien het in het onderwijs zo moeilijk gaat...En zaterdag is ook onze dag, wij trouwen ook op 5 juli 2008... Kijk er zo naar uit, kan het bijna niet geloven dat het zover is...Tot nu toe voorspellen ze voor zaterdag nog redelijk goed weer in vergelijking met de andere dagen.Veel plezier zaterdag... en nog veel succes met de laatste voorbereidingen.
Niet te geloven hé, voor ons is het zaterdag ook eindelijk zo ver.En als ik van iemand zenuwen krijg op dit moment, is het van mijn ventje. Die zaagt mij de oren van m'n hoofd sinds gisteren. :)
fiogf49gjkf0dHey Lindsay!Grappig! Ik sta ook in het onderwijs :-) Ik wens jullie allemaal veel succes nu zaterdag!!!!!GroetjesKim