Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ondertrouw vervolg

  29-6-2008 22:14:29
Hallo allemaal,
Ik las hier enkele pagina's verder iets over ondertrouw.
Onze datum ligt bij het gemeentehuis vast op 27 september om 10.30h, maar dit heb ik telefonisch vastgelegd. Ondertussen hebben we niks meer gehoord, ze gingen iets laten weten wanneer we moesten langs komen.
Hoeveel op voorhand is die ondertrouw??? Of moet ik me nog geen zorgen maken?
Alvast bedankt
Inge

Inge
27-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 668


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik29-6-2008 22:16:48

fiogf49gjkf0d
Wij moesten ook wachten tot er papieren werden opgestuurd,maar da duurde voor mij ook te lang,ik heb toen contact opgenomen met de gemeente,een week later zaten de papieren in de bus.
Dus,ik zou zeggen,bel eens!

Grtz sarah



Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik29-6-2008 23:05:45

fiogf49gjkf0d
Hoi Inge,

Wij trouwen op 3 oktober 2008. Ik ben dit op de gemeente gaan vastleggen begin september 2007. In april ben ik eens gaan horen op de gemeente om er zeker van te zijn dat ze het wel in hun agenda gezet hebben. Dit was wel in orde. De ondertrouw mag niet langer dan 6 maanden op voorhand en moet minstens 2 weken voor de trouwdatum. Bij ons is het nog 3 maanden te gaan en heb ook nog niets gehoord. Vorige week heb ik op maandag een mailtje gestuurd, dit hebben ze pas op vrijdag gelezen en een antwoord heb ik nog niet gehad. Ik zal deze week maar een keertje langsgaan of bellen. Het duurt wat lang volgens mijn normen.

Groetjes,

Vicky



Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik30-6-2008 8:00:13

fiogf49gjkf0d
Hoi Inge

Je kan best samen even naar het gemeentehuis gaan en gelijk de gegevens van de getuigen meenemen (als je die al hebt)
Dan wordt alles ter plaatse in orde gebracht. Gegevens worden ingebracht en je krijgt al documenten mee voor je werkgever en zo.
Veel succes nog.
Hilde



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik30-6-2008 8:58:34

fiogf49gjkf0d
wij hebben in december onze trouw aangegeven (wij zijn in mei getrouwd) en hebben eind februari of begin maart - ben niet meer zeker - een papier gekregen dat er een huwelijk op onze naam stond en dat we dat moesten komen bevestigen op het gemeentehuis.
Dus wij hebben het toch twee maanden op voorhand gekregen.
Als je in september trouwt, kan het dus zijn dat je het eind juli ontvangt, maar als je u daar niet zeker bij voelt, kan je idd best een bellen.
Volgende gegevens moet je weten van je getuigen: voor- en achternaam en geboortedatum.
Groetjes!



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 9:00:01

Wij trouwen op 06/09 van dit jaar en hadden ook nog niets gehoord. We stonden wel al in potlood in hun agenda en ze hadden toen gezegd dat ze 8 weken voordien zouden bellen. Omdat ik zekerheid wou (onze uitnodigingen zijn nl vorige week de deur uit gegaan) hebben we gebeld en ze waren nog op mijn geboorteakte aan het wachten. Ze hadden die aangevraagd maar dat duurt even eer dat binnen is. Ze gingen ons zeker bellen als ze alle papieren hadden en dat hebben ze dan ook vorige week gedaan. We gaan deze week nu alles in orde brengen en moeten gewoon een kopij van de identiteitskaart van onze getuigen meebrengen.

Katleen



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 13:40:20

fiogf49gjkf0d
Bij ons op de gemeente doen ze dat ongeveer een maand, anderhalve maand op voorhand. Daarvoor moet je dus niet afkomen bij ons.
de datum ligt wel al vast hoor.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 20:18:37

fiogf49gjkf0d
Hallo allemaal,
Vandaag dus een brief gekregen dat het in orde is, nu moeten we juist nog eens langs gaan. Ik heb te vroeg geroepen ;-)
Groetjes
Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...