Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  25-6-2008 16:01:19
fiogf49gjkf0d
Hallo iedereen,
ik heb nogmaals een vraag!
Wij wilden dolgraag een 'originele' uitnodiging maken. We hadden al enkele ideeën, maar toen we daarmee naar de grafisch ontwerper trokken, bleek dit niet voor onze 'portemonnee' te zijn!
Wij dus enorm ontgoocheld...
Zijn al zo'n standaarboeken gaan halen om in te kijken, maar daar vinden we onze smaak niet in!
HELP!! Ik ben ten einde raad. De tijd begint te dringen en ik wil echt graag iets origineels, maar betaalbaar!!
Kan iemand ons helpen?
Alvast bedankt!!

Céline
26-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1303


dennis
2-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 16:05:17

fiogf49gjkf0d
Hoi! wij hadden flessenpost (www.flessenpost.be , de doe-het-zelf-kits) en hebben daar echt enorm veel positieve reacties op gekregen. Iedereen vond het echt SUPERorigineel, er was niemand die dat al eens gezien had... Ik vond ze zelf ook wel echt heel leuk!

succes ermee in elk geval!

vicky (02/08/2008)



Florence
9-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 16:26:22

fiogf49gjkf0d

Hallo,

Ik heb mijn uitnodigingen zelf gemaakt en aangekocht...en iedereen vindt ze super origineel en mooi... Ik heb een kaart gemaakt met japans zijde papier in ecru en beige. Deze kaart kan je openmaken met een strikje (juttenkoordje) en daarin heb ik een mooie foto van ons beide geplaatst. Deze heb ik zelf nog bewerkt (sepia en gekorreld, precies een foto van uit een krant van vroeger) en lang de binnenkant heb ik de tekst gekleefd (ook zijde papier, maar speciaal printpapier)
Nu ja je steekt er wel wat tijd in maar dat is een keuze die zelf moet maken....
Als je het wilt proberen, moet je eerst eens nadenken hoe je je kaartje wilt, wat je ervoor nodig heb... Dan ga je de benodigdheden kopen in een creawinkel en probeer je het eens uit. Ik heb een voorontwerp gemaakt met verschillende kleuren van papier, om zo onze keuze te bepalen. Als het je dan iets zegt, moet je uitrekenen hoeveel materiaal en op die manier weet je hoeveel het zal kosten.
Maar als je het niet zo uitgebreid wilt doen, waarom ga je eens niet langs bij ava? Een collega heeft haat kaartjes daar gekocht, maar moest die zelf nog verder afwerken, dit was wel voor een geboorte...Of je kan er gewoonweg ideetjes opdoen, voor als je het zelf wilt proberen....
Alvast veel succes!

groetjes



katrien

 Meld misbruik25-6-2008 19:45:10

fiogf49gjkf0d
hey,

wij hebben onze uitnodigingen besteld op www.cartarosa.be en hebben dan de eerste uitnodiging genomen bij het onderdeel foto. hier kan je zelf je eigen foto's downloaden en ze zo heel persoonlijk maken. ze zijn heel redelijk van prijs. en we kregen al super veel goede commentaar van mensen die ze echt prachtig vonden. misschien eens kijken?

groetjes
katrien
2/8/08
www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl



Annemarijn

 Meld misbruik25-6-2008 21:13:20

fiogf49gjkf0d
@Dennis,
Hoeveel heeft die flessenpost ongeveer gekost?
Het lijkt me bangelijk, maar vraag me af of het niet enorm duur is om te versturen.

Groeten
Annemarijn
30/06/09



karlien
28-6-2008
 Meld misbruik25-6-2008 23:41:34

fiogf49gjkf0d
www.origineletrouwkaarten£.nl vond ik zeer leuk. De onze komen van daar



dennis
2-8-2008
 Meld misbruik26-6-2008 9:05:32

fiogf49gjkf0d
Annemarijn,

de flesjes met dopjes zelf kostten geloof ik 1,20 euro per stuk, we hebben ze gevuld met:

- een mooi wit pluimpje (4 euro of zo voor een hele zak)
- een beetje zand (gratis, overal ;) )
- twee strooihartjes (soort confetti)
- en dan de tekst op een perkamentkleurig blad (3 cent per blad in copyshop), de tekst was bij ons geschreven en gekopieerd, maar je kan natuurlijk ook gewoon printen, drukken... daarrond een mooi wit lintje

Het enige nadeel is inderdaad opsturen. Je hebt de platte flesjes, die kunnen in de brievenbus en kunnen gewoon in een zakje opgestuurd worden, is plastic dus weegt bijna niets dus dat is goedkoop. Wij hadden de ronde plastic flesjes en hebben de meesten gewoon rondgebracht en verdeeld via via... en wel, dat rondbrengen is echt supertof! veel persoonlijker!

groetjes,

Vicky



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik26-6-2008 17:28:30

Hallo,
inderdaad zijn originele uitnodigingen niet goedkoop toch zeker niet als je iets wilt wat niemand anders al heef, je kan natuurlijk heel veel zelf in elkaar knutselen en maken op computer, maar het materiaal blijft altijd nog een zeker bedrag, en natuurlijk moet je ook rekenen wat het gaat kosten om ze op te sturen.
Ik weet niet wat jullie ideeen zoal waren maar ik wil anders wel even meedenken of er een eventueele goedkopere oplossing zou kunnen zijn.
Onze uitnodigingen worden een wit hartje uit kunststof dat langzaam steeds van kleur verandert met daarop onze initialen en ringen op de achterkant de datum dit zit in een klein doorzichtig doosje met een kaartje erin daarop staande belangrijkste gegevens, en deze doosjes pakken we in als een cadeautje en delen ze allemaal zelf uit zover het gaat.
we vragen onze gasten de hartjes mee te brengen omdat we ´s avonds op ons feest in de zee van lichtgevende hartjes nog iets willen doen.
Ik wil gerust even denken over jullie idee mailen mag op sylvia-piessens@hotmail.com
groetjes Sylvia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info