Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proefkapsel gaat niet door

21-6-2008 10:40:20
Verdomme!
Vandaag mocht ik dan eindelijk gaan voor mijn proefkapsel en make-up, na lang zoeken was deze datum eruit gekomen. Ik stond op het punt te vertrekken en bekeek nog snel even mn mail en daar vond ik een mailtje dat het vandaag niet door kon gaan.
Een nieuwe datum zoeken wordt heel moeilijk aangezien de komende 4 weekends zijn volgepland en met minder dan 50 dagen op de teller wordt het toch wel dringend!
Vanavond heb ik mijn eerste pasbeurt; Ik keek erzo naar uit om mn kleedje nog eens te passen met mijn haren tiptop en nu heb ik er helemaal geen zin meer in...
En zit ik hier met rood aangelopen ogen ipv mooi opgemaakt.
Ik begin al te denken om snel iemand nieuw te zoeken, maar er zijn zoweinig visagisten die ook nog het kapsel doen en aan huiskomen...

Een bruidje dat een beetje in de put zit.

Laura
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 449

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik21-6-2008 10:44:00

Laura, laat dit je pasbeurt niet verknoeien!!!! Geniet van je dagje als bride-to-be :-)
Het is idd moeilijk te zoeken wat je wil, maar als het je kan helpen: ik ben gewoon 's morgens zelf naar de kapper gegaan, dan naar de visagiste en dan nar mijn ouders om mijn jurk aan te trekken... Ik vond het leuk om zo 's morgens nog eens onder de mensen te zijn en te babbelen over de grote dag die nu aangebroken was... Wat ik wil zeggen: voor alles is een oplossing. Niet panikeren, gewoon blijven genieten. Je zal stralen op je dag, da's een absolute zekerheid!!!
Lien, 126 dagen getrouwd :-))

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik21-6-2008 10:48:45

Ik heb op mijn trouwdag geen auto, dus moet er wel iemand aan huis komen, anders was ik wel naar mijn gewone kapster gegaan. Bovendien leek het me leuk om opgemaakt te worden samen met mn getuige en familie. En meestal vind ik dat dat mooie foto's geeft: de bruid die thuis klaargestoomd wordt.

Pfft..

lies
5-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 19:38:04

het kan nog erger hoor!
mijn proefkapsel ging de eerste keer (bij mijn tweede pas) niet door, de kapper was vergeten zeggen dat hij die dag gesloten was. 2de proefkapsel bij laatste pas was ok, maar na een half uur hing alles uiteen. (mijn trouwkleed was nog veel te groot en moet nog versteld worden.) nu heb ik net te horen gekregen dat de kapper 3 weken ziekteverlof heeft (en ik trouw over 2 weken), dus mag ik opnieuw beginnen!
Achja, t zal ook wel in orde komen zeker?

groetjes,

Elke
27-6-2008
 Meld misbruik22-6-2008 11:54:19

Hey Laura

Mag ik vragen wie je kapster/viagiste aan huis was?

Heb namelijk een soortgelijke ervaring gehad..

Gr

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik22-6-2008 13:26:10

Het ging om de kapsters van le visage

Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik23-6-2008 12:47:03

Hey Laura ik moet deze week voor een proef bij Le visage. Als je me je e-mailadres geeft zal ik je alvast laten weten hoe het meegevallen is. Hopelijk kan je snel een nieuwe afspraak geregeld krijgen bij haar.

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik23-6-2008 13:32:39

hey veronique,

Mijn adres is goossens.laura2@gmail.com
Laat maar weten wat je ervan vond.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...