Terug naar overzicht
hallo sofie, ik begrijp perfect wat je bedoelt. bij ons was dat niet het geval. mijn man nodigt zijn gasten uit, ik de mijne. s'avonds hebben we elkaar ook terug 'gevonden' om verder te feesten. Er waren koppels bij, maar ook vrienden die de partner hebben moeten thuislaten omdat deze niet uitgenodigd was. Ik vind niet dat je moet toegeven... je kent die vrouwen niet zo goed dus horen ze ook niet thuis op je vrijgezellenavond. Als het echt een probleem geeft, probeer misschien niet samen te gaan eten, maar mannen en vrouwen apart en pas later op café samen te komen.veel succesgroetjesCarine17mei2008
Ik sluit mij aan bij Carine. Jij nodigt de vrouwen uit en je vriend nodigt de mannen uit. Dit moeten van beide jullie beste vrienden zijn en geen 'partners van'. Deze worden waarschijnlijk toch al uitgenodigt op het huwelijksfeest zelf?!Voet bij stuk houden!Veel plezier op jullie vrijgezellen!Lien
Bij ons was dit ook zo. Ik mijn vriendinnen, hij zijn vrienden, sommigen vormen een koppel, anderen niet. 's Avonds bleek het wel dat sommige vriendinnen het niet hadden kunnen laten hun vriend toch uit te nodigen op het etentje. Dat vond ik nog niet zo'n probleem aangezien het enkel het etentje was en niet heel de dag.Misschien is dat een tussenoplossing voor jou?
Bij mij wil de bazin (!!!!) van mijn vriend zelfs mee met de vrijgezellen :S Dat vind ik toch niet normaal zunne, ik ben 21, zij is er eind de 40... Nu dat is op zich nog geen probleem maar ze is totaal anders enzo. Heb ook geen zin om mij in te houden om een "goede indruk" te moeten maken ofzoi! Dus heb ik gewoon gezegd tegen mijn schat dat ze maar naar mij moet bellen als ze echt zou mee willen, dan zal ik haar zelf wel met een of andere smoes afschepen...De vriendinnen van de vrienden van mijn vriend (kan je nog volgen? ;-)) gaan ook niet mee hoor met mij. Het is "onze" dag hé, ze zijn welkom op het huwelijk maar de vrijgezellen wil ik wel vieren met MIJN vriendinnen, denk wel dat ze dit zouden moeten begrijpen... Succes!
Nope dat wor niet gedaanBij ons zorgen onze getuige voor de uitnodigen. Want die kennen ons het beste en weten ook wie ik zeker wel en niet wil zien hetzelfde bij mijn vent. Wij gaan ook samenkomen rond twee uur. Dat ze hun vrouw dan later laten komen he
hey Sofie,Zeg gewoon tegen je vriend dat je 'partners van' niet ziet zitten. Uiteindelijk moet jij je volledig ontplooien die dag en gelukkig zijn.Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat ik zou meegaan op de vrijgezellendag van iemand die ik niet ken... dat klopt gewoon niet.Laat je niet doen, die dag maak je maar 1 keer mee!