Terug naar overzicht
Uit zomergem?Bevriend koppel van ons heeft met hem samengewerkt.Is natuurlijk de fotograaf bij uitstek é, trekt echt magnefieke foto's ... maar rekent dit ook wel door ! :)
Nee, Vergauwe uit eeklo
zeker doen Annelies!!! is top!!!
Wij zijn in mei getrouwd en onze fotograaf was Vergauwe uit Eeklo. Het is allemaal heel vlot en leuk verlopen. De week nadien zijn we met hem ook nog aan zee geweest voor de rest van de foto's.We zijn nu aan het wachten op ons album, maar ik heb er echt een goed oog in.GroetjesDianeelisadiana1@hotmail.com
hallo,Mijn schoonzus heeft die ook genomen vorig jaar, inderdaad heel prachtige foto's... fotoboek was echt perfect afgewerkt. Maar vond die op de dag zelf heel uit de hoogte en bazig...dus dacht ik die wil ik absoluut niet, ik wil niet iemand die mij staat te commanderen op wat de mooiste dag van je leven zou moeten wordenDarcy08/08/08
Commanderen? Uit de hoogte? Bazig??? Niet bij ons hoor. Het was gewoon "perfect".Diane
fiogf49gjkf0dWe hebben sinds vorige week ons album. Het is absoluut schitterend! Ik heb onlangs nog albums gezien van trouwerkes (ook via deze site) en Vergauwe steekt er toch torenhoog bovenuit hoor.Hij is niet van de goedkoopste, maar je ziet wel waarom. We zijn superblij!!Groetjes,elisadiana1@hotmail.com