Terug naar overzicht
Hey!Bij ons ontbreekt het uur waarop we trouwen int stadhuis ;-)! Proefdruk was okee, maar blijkbaar toch een foutje ingeslopen! Had het ook niet gezien, vorige week heeft er iemand ons attent op gemaakt! Balen hé, maar bon, wat gebeurd is is gebeurd!Niks meer aan te doen hé ;-)! Groetjes,Kim
De proefdruk was bij ons ook OK, op vlak van tekst toch. Maar ik had wat problemen met het formaat waardoor ik alles opnieuw heb moeten maken. In het allerlaatste regeltje is er dus toch iets fout gelopen.Ik zie mijn schoonfamilie thuis al hoofdschuddend zitten. Of nog erger, mijn baas, altijd super kritisch op zo'n dingen.Gelukkig is het 90% van de mensen nog niet opgevallen.@Kim: het stadhuis is ook nog niet zo erg, daar kunnen de meeste van de gasten toch niet naar toe komen ;-)
Hallo Karlien en Kim,Bij ons was het uur van huwelijk op het stadhuis ook vergeten.we hebben de proefdruk wel 10 keer gelezenen daar stond het op vermeld maar bij het drukken was men het vergeten.Uiteindelijk vond ik het niet zo erg omdat de mensen die toch willen komen en die je er graag bijhebt het toch vragen om welk uur je trouwt.Dus zeker niet balen.Groetjes Ann (getrouwd sins 31 mei 2008).
Hey,da gaa nde mensen nie op merken hoor.Bij ons was het erger,de drukker was het belangrijkste vergeten, de DATUM!!!!!Heb mijn fantasie laten werken ,en met een mooie oplossing gekomen.Grtz sarah
Hoihoi,Trek het je niet aan! Bij ons staat de website er ook op, en iedereen blijft bellen voor informatie terwijl alles erop staat...Als je dan antwoord dat er een website bestaat, zeggen of email ze van: 'oh wat leuk, dat wist ik niet'Blijkbaar leest dus niemand tegoei onze uitnodiging... :-))Els
Blijkbaar gebeuren die dingen wel meer. Bij ons stond er Keebegen ipv Keerbergen. Ook alles wle 10 keer nagelezen, ook door onze ouders en toch nog over gezien. Tja, 't hoort erbij zeker? :)
daar lezen ze over hoor.. want ik moest ook al 3x kijken waar de fout zatdat is zoiets wat je hersenen gewoon juist lezen terwijl het er fout staatgroetjes
het valt niet op want moest ook goed kijken waar het verschil zat. blijkbaar let je schoonvader op details lol.ik denk dat iedereen of toch bijna iedereen er over zal lezen!grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl