Terug naar overzicht
HeyIk ben van Lier en trouw 12/09. Ik begrijp je volkomen. Bij mij is dit wel al een paar maanden geleden al gebeurd. (kimberleyfjvandenberg@hotmail.com)Groetjes!Kimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
Bij mij mag je ook altijd je hartje luchten: annvermeiren19@hotmail.com.Ik ben van Antwerpen en wij trouwen op 29 september 2008Ann
Hey Vicky,Als je een persoonlijk trouwforum wilt moet je misschien eens een ander proberenzoals ik-trouw.orgzeer gezellig, persoonlijk en verlavend forumIk trouw ook in september maar dan de kanten van Bruggegroetjes ELine05/09/2008
Vicky....ik begrijp dat je nood hebt aan een luisterend oor. Maar ik vind niet dat je moet 'begrepen' worden, dat is niet echt nodig. Het lijkt wel een beetje goedkeuring vragen aan een ander. Zeg je mening, indien je het hart op de tong voelt, zoals anderen omrond u dit ook doen, maar verwacht niet altijd respect of begrip. Doe je eigen ding.grt rik discovideo
Hallo Vicky,Wij trouwen 2/8/8 en wonen in AntwerpenJe mag mij steeds mailen bij goede en slechte momenten.Ik zal steeds antwoorden en heb een luisterend oor.Ik begrijp u volkomen.Misschien omdat het voor ons een tweede huwelijk is.Veel suxses,heidigermeys@hotmail.com