Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klankbord

13-6-2008 1:06:38
Wat ik meer en meer voel is dat ik steeds naar deze site trek.
Collega's begrijpen me niet, sommige vriendinnen ook niet en soms men verloofde ook niet.
Maar hier blijft het bij praktische vragen he..
Zijn er hier bruidjes to be van eind augustus of september van omgeving stad Antwerpen/mechelen?
Zou ik jullie emailadres mogen hebben om af en toe te ventileren(incl.vloeken)bij aftellen naar sept(zie mijn vorige mail van En hier zit ik dan te bleiten.
Ik voel mij soms zo onbegrepen, zo alleen met alle organisatie, gevoelens, energie die ik in dit alles steek..
groetjes

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 308

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 8:27:59

Hey

Ik ben van Lier en trouw 12/09. Ik begrijp je volkomen. Bij mij is dit wel al een paar maanden geleden al gebeurd.
(kimberleyfjvandenberg@hotmail.com)

Groetjes!
Kimberley
12/09/2008
www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 10:00:59

Bij mij mag je ook altijd je hartje luchten: annvermeiren19@hotmail.com.
Ik ben van Antwerpen en wij trouwen op 29 september 2008

Ann

eline
5-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 11:34:06

Hey Vicky,

Als je een persoonlijk trouwforum wilt moet je misschien eens een ander proberen
zoals ik-trouw.org
zeer gezellig, persoonlijk en verlavend forum

Ik trouw ook in september maar dan de kanten van Brugge

groetjes ELine
05/09/2008

Rik

Meld misbruik13-6-2008 15:32:44

Vicky....ik begrijp dat je nood hebt aan een luisterend oor. Maar ik vind niet dat je moet 'begrepen' worden, dat is niet echt nodig. Het lijkt wel een beetje goedkeuring vragen aan een ander.
Zeg je mening, indien je het hart op de tong voelt, zoals anderen omrond u dit ook doen, maar verwacht niet altijd respect of begrip. Doe je eigen ding.

grt rik discovideo

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 19:46:26

Hallo Vicky,

Wij trouwen 2/8/8 en wonen in Antwerpen

Je mag mij steeds mailen bij goede en slechte momenten.
Ik zal steeds antwoorden en heb een luisterend oor.
Ik begrijp u volkomen.Misschien omdat het voor ons een tweede huwelijk is.
Veel suxses,

heidigermeys@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...