TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sylvia
9-5-2009
|
12-6-2008 23:56:28
Dit vindt ik erg rot voor je, ik mag er niet aan denken als het mij moest overkomen. Het is belangrijk dat jij je goed voelt he, ook al heb je misschien een klassiekere stijl dan je vriendin. ik zou gaan voor wat jij mooi vindt op het eind vormt het toch allemaal een plaatje dus laat je niets opdwingen een proefkapsel kan je misschien wel een uitproberen maar als het echt niet bij je past laat het dan zijn kies wat jij mooi vindt. Wat je ceremoniemeester betreft als ze echt zo over je heen gaat zoek een andere ook al is een het een vriendin van een vriend, het is jullie dag het contact tussen jullie en haar moet klikken anders ga je je alleen nog meer ongelukkig voelen. praat er met je vriend eens over. Bovendien doe alles maar zelf dit gevoel ken ik mijn aanstaande is ook zo, naar het moto trek er uw plan mee maar laat me weten waar en wanneer ik moet zijn en wat ik moet aandoen, soms erg deprimerend. Kop op he het zal allemaal nog wel los lopen, ben er zeker van. lieve groetjes sylvia
|
|
olivier
1-8-2008
|
13-6-2008 8:37:48
Hallo Vicky,
Jullie betalen dus jullie bepalen. De goed bedoelde commentaren, that's life. Zul je altijd en overal tegenkomen. Maar gewoon zeggen je wil dat en dat en niet proberen je keuze te verdedigen. Als het resultaat dan iets minder is dan heb je toch je zin gedaan. Wij trouwen morgen en niets draaiboek en to do list. Hebben in november beslist te trouwen en dus morgen is al de grote dag. Het is gewoon maar trouwen en het moet nog spontaan en leuk blijven. Trouwens volledige controle krijg je toch nooit. Bij ons kwam er gisteren nog iemand melden dat hij toch komt. Il faut le faire maar bon gene paniek gewoon mailtje met vraag naar de zaal voor aanpassing. Kan het dan is hij welkom kan het niet: to bad dan blijft em thuis. De rest kan het slecht en stom vinden als jullie genieten van de dag en het fantastisch vinden is het een geslaagd huwelijk. All the best
groetjes
olivier en mieke
|
|
Wendy
14-8-2008
|
13-6-2008 9:00:32
Ik vind het ook heel spijtig voor jou. Ik kan overwegend goed terecht bij mijn aanstaande en mijn vriendinnen. Mijn vriend die moet 's avonds alles horen van wat er op de site allemaal te lezen was. Bijvoorbeeld het whiplash bruidje van gisteren, daarvan was ik echt ondersteboven! Ik ben heel blij voor haar dat ik vandaag tenminste het zonnetje zie schijnen, dus hopelijk maakt dat toch al heel wat goed voor haar.
Maar meisje, de site bestaat ervoor! Dus maak er maar gebruik van. We zijn er om elkaar te steunen en tips uit te wisselen.
Ik heb nog 62 dagen op de teller, en niemand anders dan jullie begrijpen hoe ik echt verlang naar die langverwachte 14 augustus.
Maar om nu nog terug te komen op je ceremoniemeester... het is toch de bedoeling dat je geniet van je dag? En neen, niet alles zal altijd even vlot verlopen als gehoopt, maar om daarvoor nu echt van minuut tot minuut een 12 bladzijden lang draaiboek bij te houden, vind ik er toch wat over.
Ik heb een draaiboek met mijn afspraken, en telefoonnummers zodat ik niet moet beginnen zoeken... maar verder, zie ik wel wat er mij overkomt die dag :-))
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
Els
19-7-2008
|
13-6-2008 9:14:14
Hoihoi,
ik begrijp je volkomen! Wij proberen alles zelf een beetje te organiseren. Aangezien we een trouwfeest hadden, heb ik ervan geprofiteerd om een kapsel uit te proberen. Commentaar van mijn ouders die op niets sloeg, maar wel grappig ('kunt ge dat niet met 2 floshen doen?' :-)). Af en toe heb ik dan zin om compleet mijn goesting te doen tegen de rest en zo hebben we de meest kleurrijke troetelbeesten gekocht in Ikea voor de ringen aan te hangen voor de bruidskindjes. Zou wel eens goed kunnen dat dat gaat vloeken, maar dat is niet erg, een beetje kleur is altijd leuk. Ben al benieuwd naar de commentaar die ik daarop ga krijgen... :-)) Kop op!! Els
|
|
Florence
9-8-2008
|
13-6-2008 9:34:03
Hallo,
Het is jammer dat mensen zich blijven moeien! Sommige mensen die mij niet kennen doen dat ook. Want diegene die mij kennen houden het voor zich of proberen het op een manier te zeggen dat het toch nog mijn keus blijft. Ik ben iemand waar men mijn niets moet opdringen, of ik doen het toch! :-) Je moet het een beetje proberen te relativeren en leren foert zeggen. Daarmee bedoel ik, jij trouwt jij doet wat jij wilt ongeacht wat de mensen hun mening is. En hoe jij het ook aanpakt, commentaar zal je altijd krijgen. Dat is zo bij alles in het leven. Maar op einde telt enkel dat jij je er goed bijvoelt! Dus negeer die 'goed' bedoelde commentaar en doe gewoon lekker u ding... Wat betreft die ceremoniemeester. Ten eerste is ze van beroep ceremonie meester. Nee, trek dan u conclusies. Geeft ze goed bedoelde commentaren, denk er overna. Soms moet je eventjes aan het idee wennen, omdat het totaal anders, maar kan het wel eens beter zijn. Is het toch niet u goesting, dan doe je nog altijd u goesting! En dan moet die ceremoniemeester er zich bij neerleggen, klant is koning! Wat betreft draaiboek...Ik zal er eentje hebben van 2 pagina's. Verder heb ik een verantoowrdelijke uitegkozen voor de dag (uren in het oog houden, persoon in geval van problemen....), een vriendin die ceremoniemeester wilt zijn bij de mis...en dan voor de feestzaal, dj, fotograaf.... Daarvoor zal ik elk een document uitwerken met verloop, afspraken.... Ik merk dat de mensen dit appreciëren. Ze voelen zich zeer vereerd dat ze mogen meehelpen, maar vinden het ook super dat ze een klein beetje een leidraad krijgen, van wat wij belangrijk vinden. Zo kan ik sommige hun zenuwen wat intomen ;-) Verder Zal ik nog een checklist maken met de dingen die ik die dag moet meenemen, anders garanti dat ik iets vergeet (zoals gewoonlijk:-) en op mijn vriend moet ik daarvoor niet rekenen, hij is zo geen planner :-) En natuurlijk een overzicht met de belangrijkste telefoonnummers Dit klint een beetje zeer uitgebreid. Maar mijn bedoeling is dat ik alles uit handen geef die dag en ervan geniet! Zo weten de mensen ongeveer het verloop en loopt er iets mis, zal ik mij dat niet aantrekken. Niet die dag! Kop op meid! Probeer wat over u heen te laten gaan en u ding te doen!
Ik ben van Bonheiden en trouw op 01/01/2008, als je goesting hebt om te ventileren: florence.vanderpoorten@pv.be
groetjes
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
13-6-2008 9:54:35
Hey meisje,
Als je zelf een controlefreak bent, laat je beter andere mensen niet moeien met uw zaken. Ik zou er echt niet tegen kunnen dat andere mensen MIJN (en natuurlijk due van mijn man) dag bepalen. Je bepaalt toch zelf hoe je dag er zal uitzien??!! 't Is belangrijk dat jij je goed voelt doen. Dus ik zou zeggen, plan alles zelf verder zoals jij het wilt en zeg tegen die anderen dat jij wel zal beslissen hoe alles verloopt
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
13-6-2008 11:34:13
hey vicky
Het is idd jammer als mensen niet even enthousiast met je meegaan als je verwacht. Dat kan je idd heel ongelukkig maken, ik heb dat ook ondervonden tijdens de voorbereidingen.
Wat je kapsel betreft: als jij de commentaar niet doorslaggevend genoeg vindt, doe dan jouw ding. Als jij je kapsel prachtig vindt, dan ga je er gewoon voor. Iedereen zal je op die dag hoe dan ook prachtig vinden. Ik heb ook een lange rechte nek en iedereen vond ook dat ik het moest opsteken. Ik heb het in krullen gelegd en de helft opgestoken zodat het niet in mijn ogen hing, maar het was dus wel los. Doe waar jij je zelf goed bijvoelt.
Als de ceremoniemeester bepaalde zaken vraagt, luister dan naar haar argumentatie. Als jij dan nog vindt dat het niet nodig is, zeg haar dan dat je u daar niet goed bij voelt. Het is uiteindelijk jouw dag.
En voor de rest: gebruik commentaar positief. Luister ernaar en als er goede dingen tussen zitten kan je uw visie alleen maar aanvullen met positieve noten. Als de commentaar je niet aanstaat, leg die dan naast je neer. Luister als er definitieve dingen besloten worden alleen maar naar jezelf. Dat jij gelukkig bent die dag is het enige wat telt!
|
|
saskia
9-6-2008
|
16-6-2008 10:14:10
Hallookes Vicky, Wij zijn eergisteren (14/06) kerkelijk getrouwd, waarna we foto's zijn gaan trekken om dan om 19u op de receptie te zijn met aansluitend het avondfeest. Ik had geen ceremoniemeester en toch is alles perfect gelopen (en als er eens iets mis ging, is mij dat toch niet opgevallen of werd er door iedereen eens goed mee gelachen!).
Belangrijkste is dat dit jullie dag is en dat jij en je ventje er een goed gevoel bij hebben!
Dus kop op, kin omhoog en borst vooruit! En uit ondervinding weet ik dat je er wel eens depri of "krikkel" van kunt worden, maar zie dat uwen aanstaande daar niet steeds den dupe van wordt hé ;-)
Groetjes Saskia Saskia
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|