Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dieet

10-6-2008 19:53:06
Hey iedereen,

ik ging tot mijn verschrikking op de weegschaal gaan staan en blijkt dat ik nu 58 kg weeg, lijkt niet veel maar voor iemand die maar 1m52 groot is is dit eigenlijk iets teveel.
Kennen jullie een goed dieet dat goed vol te houden is en ook effect heeft?
Heb eens gehoord van 13 dagen dieet iemand daar ervaring mee?

Dank je

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 543

Griet
16-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 20:44:03

met alle respect maar ik snap niet waarom iedereen zo wil afvallen voor de trouw. als je in het echte leven niet zo bent ga je na je trouw ook heus niet zo mager blijven ze. Als je maar 13 dagen dieet zal het niet veel uithalen op lange termijn

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik10-6-2008 20:50:57

hallo nele,
ik denk dat het beste vol te houden dieet weight watchers is. je mag zo goed als alles eten en je verliest toch wel ongeveer een kg per week. na een week of 3 is dat wel iets minder dan maar het is vol te houden. die andere dieten waar je heel snel gewicht verliest zijn niet zo aan te raden omdat de kg's er heel vlug terug bijkomen.
succes

ulrike

Meld misbruik10-6-2008 21:22:16

eetpatronen wijzingen is belangrijkste want van moment dat je stopt met een dieet of dat jet het wat laat afzwakken komt er alles opnieuw bij (onderivnding), mijn ervaring regelmatige tijdstippen, 's middags en 's avonds groenten als grootste deel, dan vlees of yoghurt en dan pas brood of aardappelen (veel zetmeel heb je dus kleinere hoeveelheid van nodig)en minimum drie keer fruit per dag
als je een beetje zoekt vind je wel lekkere gerechten (libelle heeft er af en toe)(heb ooit proteinedieet gedaan en dat waren de belangrijkste elementen daarvan!!)
nog een tip als je graag brood eet: koop een broodmachine en maak het zelf: ik doe dit en gebruik heel weinig suiker: brood iw veel lekkerder dan in winkel, minder suiker en je bespaart er ook nog wat mee uit

hoop dat je er iets mee bent!

Stefanie

Meld misbruik10-6-2008 22:38:30

mn mama wou graag ook nog wat kilootjes kwijt voor haar suitekledij tegen onze trouw.
Zij heeft Agel gebruikt, vloeibare voedingssupplementen, 2x dag, ongeveer 45Min voor de maaltijd te nemen, is een kuur van 15 dagen, doosje met 30 kost rond de 60euro, ze is er 3kg van afgevallen. Het vermindert je vetopname, dus krijg je ze ook niet makkelijk terug de kg's...

succes alvast!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 9:13:43

Hoi Nele,
Ik heb tot mijn verschrikking ontdekt dat ik sinds mijn opmeting van mijn trouwkleed 4kg ben aangekomen. Binnen 4 weken moet ik voor de retouche gaan, dus dan moeten die 4kg eraf zijn.
Ik doe Weight Watchers, en neem een kleine calorieverbrander erbij. Ben nu een weekje bezig en ben al een kilo kwijt.
Dat 13 dagen dieet is misschien niet zo'n goed idee. Misschien kom je er snel van bij...
Veel succes,
xxx een dieetmaatje xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik11-6-2008 9:30:56

Hey,

Absoluut aan te raden... Metasys capsules!!! Je vind er wel iets van terug op internet als je het even typt in google. Het is op basis van groene thee en heeft veel effect na ongeveer 5 à 6 weken. (+/- 4 kg en 5 cm verlies aan vooral taille en billen) Er is geen enkel neveneffect aan verbonden en heeft zn doeltreffendheid reeds bewezen bij verschillende mensen.

Groetjes,

Jill

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 10:10:17

Hallo,

OOk ik wou graag een paar kilootjes minder wegen voor onzen trouw. Ben gestart met weight watchers, maar helaas, ik heb maar geen resultaat, zelfs na een maand is er nog niks af. Ik doe wel mijn best, maar al die feestjes tussendoor doen er geen goed aan. Ben de moed nu een beetje kwijt.
Hopelijk heb jij meer moed. ;-)
Groetjes

Esther
1-4-2009
 Meld misbruik11-6-2008 11:17:53

Sonja Bakker. De eerste twee weken zijn iets moeilijker, maar daarna goed vol te houden en binnen een paar weken zijn die kilo's eraf

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 11:28:07

Hey Nele,

Ik ben anti-dieet.
Mijn mening is immers dat alle kilo's die er af gaan tijden het dieet er dubbel en dik terug bij komen na stopzetten van het dieet.
Natuurlijk in aanloop huwelijk kan dit interessant zijn als je pas na huwelijk het dieet stopzet...
Natuurlijk is kilo's verliezen belangrijk, maar het allerbelangrijkste is nog altijd centimeters verliezen.
Ik ben over periode van 1 jaar en paar maanden 25 kilo kwijtgeraakt door intensief te beginnen sporten en minder en gezonder te eten. De laatste tijd gaat er geen kilo meer van, toch was mijn kleed bij vorige pasbeurt beetje te groot geworden. Dit omdat ik centimeters ben verloren op buste en buik.
Dus mijn advies afhankelijk van wanneer jij trouwt: bewegen en gezond/minder eten. Als huwelijk dichtbij is: toch misschien dieet proberen?

Alvast veel succes!
Groetjes,
Stefanie

Ludwig

Meld misbruik11-6-2008 19:28:37

hallo nele,

veronique

Meld misbruik12-6-2008 22:52:30

Hoi,

Ik moest ook een 3 kilo kwijt, maar ben ook iemand die zich niet kan uithongeren.
Ik heb 's morgens een boterham minder gegeten en 's middags mijn boterhammen vervangen door 1 liter soep (magere). Ik eet gewoon mijn middag ook al is dat soms wat calorierijker dan anders en tussendoor fruit en een dieetkoekje en veel water!
resultaat ik ben 3 kilo kwijt op 2 maanden en ik houd het heel goed vol! En ik heb geen hongergevoel!

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...