Terug naar overzicht
Tuurlijk kan dit. Onze ringen hebben niets gemeenschappelijks. Oh jawel, ze zijn beiden van goud, maar daar houdt het op. Het voornaamste is dat jullie de ringen schoon vinden! Niet panikeren. Onze juwelier zei zelfs dat de meeste koppels niet meer voor identieke ringen gaan.Groetjes en geniet van jullie dag!
Bedankt Evy,Ik ben blij dat te horen...Groetjes
waarom zou dit niet kunnen? Toen wij ringen gingen kiezen waren we van het idee we kiezen elk wat we graag zien... Je moet ze toch heel je leven dragen en als de ene iets MOET dragen omdat het hetzelfde zou zijn vonden we dat toch jammer. Dus ook bij ons 2 verschillende ringen. (aangezien ze allebei in Witgoud zijn valt dat toch niet zo op) Die van mij is plat met 4 steentjes en een lijntje tussen, die van hem rond met een lijntje. Zolang jullie maar content zijn van jullie keuze is er geen probleem. groetjes Tamara
hey DorinaOnze ringen zijn allebei in het witgoud en rond, maar voor de rest ook anders hoor!Trek het je niet aan! kies allebei wat jullie mooi vinden!Of het 'kan of niet', daar moet je echt niet mee inzitten!Iedereen is anders!
Ik heb al even vaak koppels gezien met dezelfde ring als met een verschillende ring. Dat is toch totaal jullie keuze.Maar ja, dat gezegde zijnde, wij hebben bewust wel voor dezelfde ringen gekozen. Ik vond dat wel belangrijk dat die hetzelfde zijn. We hebben 2 18kt "roos goude" ronde ringen. En euhm roos-goud wil niet zeggen dat ze roos zien hoor, maar een soort van geel-goud met een licht rode tint.
wij hebben ook een andere smaak van ringen en dus ringen gaan kopen was spannend.ik hou van fijne ringetjes en mijn aanstaande van grote brute gevallen.toch hebben wij identieke ringen,met een heel klein verschil die van hem is iets breder gemaakt dan dat die oorspronkelijk zou zijn.zo hebben we beide onze zin.alle ja ik eigenlijk meer.mijn oogjes straalde blijkbaar toen die ringen boven kwamen dat mijn ventje me ze niet kon ontzeggen en hoewel ze misschien niet helemaal zijn eerste keus zouden zijn,zijn het toch deze ringen geworden.onze ringen zijn witgoud met een geelgoudenlijntje.het witgoud is precies een beetje gekrakeleerd,valt op als je ze van dichtbij ziet.verder zit er bij mij een mooi blinkding (steentje) in.
Ik heb er zelf ook lang over getwijfeld, maar we zijn uiteindelijk voor totaal verschillende ringen gegaan. Enige gemeenschappelijke: het is van dezelfde ontwerpen. de zijn is in twee kleuren, in mijn ogen heel mannelijk. Ik nam altijd vrouwelijkere modelen, waarvan ik zelf vond dat het niet bij mijn verloofde past. Nog even getwijfeld om toch dezelfde te nemen als hij, maar uiteindelijk heeft het feit dat het de bedoeling is dat je er heel je leven mee rondloopt de doorslag gegeven; Twee verschillende ringen dus. Uitgezonderd van mijn schoonouders heb ik er nog geen vreemde reacties op gekregen.BtW: onze juwelier was van mening dat ieder zijn ding moest doen. Zo gaat dat de laatste tijd.Succes nog
Dat maakt toch helemaal niet uit. De onze lijken verre van op elkaar. Het gaat om het symbool.