Terug naar overzicht
Hey!Ik denk dat je dat vrij ruim kan zien hoor. Ik denk niet dat er regels zijn voor zoiets...Mijn kouseband doe ik uiteraard aan en de lingerie is wit, maar ik heb een "outfitje" gekozen waarvan ik weet dat mijn ventje het graag zal zien. Net zoals een trouwkleed tegenwoordig hoeft het niet meer "wit, traditioneel en braaf" te zijn he! ;-) Zolang jullie er samen maar plezier aan beleven! Bij jouw "outfitje" zou ik het beste witte "stay-up"-kousen nemen, daar heb je geen jartelles bij nodig. Die blijven vanzelf zitten. Die vind je in elke lingeriewinkel.Ik heb mijn spulletjes gevonden bij H&M en bij Inno...ruime keuze hoor.Veel succes ermee.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Daar ga ik volledig mee akkoord maar mijn schat wil juist dat ik eens jartellen draag... Mijn trouwjurk is ook niet traditioneel wit trouwens :p hihi ;-)Ik denk ook wel dat ik beter witte kousen ga kopen... Ik vraag mij dus vooral af waar je witte kousen kunt kopen die je aan jartelles kunt hangen."Klopt" het dat je normaal maar één kousenband draagt? Groetjes!
Niets hoeft, 'bruidslingerie' op zich bestaat niet, draag gewoon waar je jezelf goed in voelt en wat past onder je kleed? Zelf had ik geen kousen, geen jarretels, het was dan ook 25° buiten!
Ik heb enkel een mooi setje gekocht. Geen speciale bruidslingerie. Ik draag geen kousen omdat we in augustus trouwen en het waarschijnlijk te warm zal zijn voor kousen. Zelfde voor korset. Ik heb wel een kousenband gekocht, gewoon voor mijn vriend te verrassen dan.
Een paar weken geleden stelde ik hier dezelfde vraag; nl passen bruine kousen bij een wit setje... (niet zo mooi vond ik toen ik het in de spiegel zag) en om het nog makkelijker te maken wil ik ook geen witte kousen... Zo heb ik het opgelost (je kan wel ergens bruine kousen met een witte rand kopen maar die vond ik nergens ofwel superduur) ik heb dus bruine kousen en kocht in de zeeman een supergoedkope volledig kanten slip; van de beide benen heb ik 2 witte boorden gemaakt (ja ja met naald en draad, wat je al niet wil doen voor je ventje want tis maar hij die het zal zien...) en die ga ik bevestigen op/boven mijn bruine kousen (stayups trouwens met een band ook bruin). Hopelijk raak je wijs uit mijn bericht. Zo heb ik toch wat ik wil en past het binnen het budget!!!
hey KimIk onder mijn trouwkleed gewoon een witte kanten bh, string en kousenband aan.Ik wou eerst ook een heel assortiment, maar ik heb het dan toch niet gedaan.Achteraf heb ik daar geen spijt van gehad. We waren van 's morgens vroeg op de baan en kwamen 's morgens vroeg ook weer terug.We waren pompaf, dus defileren in het ondergoed en de wilde vrijpartij waren er voor ons niet bij.Ik heb de dag nadien wel een kleedje dat ik al had aangedaan en mijn kousenband nog eens.Groetjes!
Ik treed de vorige Liesbeth volledig bij: het allerbelangrijkste is dat je ondergoed comfortabel zit! Je loopt er een lange vermoeiende dag in rond en 's avonds (in ons geval was dat half zes 's ochtends...) ben je toch te moe voor die vrijpartij!Ik heb in ieder geval geen spijt gehad van mijn supercomfortabele "oma-gène" (aja, want mijn buikje mocht wel wat weggewekt worden ;-) )! 's Anderendaags is natuurlijk een ander verhaal :-D
hetzelfde hier.ik heb gewoon een wit setje aan en een kousenband.verwacht toch dat we beide uitgeteld gaan zijn als we de hotelkamer bereiken.ik heb wel een mooi wit nachthemdje gekocht dat ik meeneem naar het hotel en als dat niet voor 's nachts is hebben we de morgend nog.kies gewoon wat gemakkelijk zit niets is zo frustrerend als ongemakkelijk ondergoed.