Terug naar overzicht
hey, misschien een idee als je het gangpad wilt versieren.je hebt van die bruine papieren zakjes, als je hier een laagje witte zand in doet en dan een theelichtje daarin zetten en dat aansteken is heel mooi. dat kan je op voorhand klaarmaken zodat je vrienden het gewoon maar moeten zetten en aanstekengroetjesheidi
Of (witte) ballonnen aan de stoelen (die aan het middenpad staan) hangen... ik vind dat persoonlijk heel mooi.Groetjes
Wij hebben ook ballonnen als versiering in de kerk.De trosjes voor aan de stoelen kosten bij ons 4euro/stuk.Wij gaan dit laten ophangen door een winkel waar ze ballondeco doen,en we moeten er niks voor bijbetalen!succes sarah
@Sarah,Wat bedoel je met trosjes? Trosjes ballonen? En waar vindt je zulke winkels (in Vlaams-Brabant)?@Heidi,Het lijkt me heel mooi, maar is er geen risico dat de zakken in brand schieten?Iemand voorbeeldjes van versiering met tulle?
Hallo,die zakjes lijken me nogal gevaarlijk. Ik heb al verschillende keren theelichthoudertjes gemaakt in de klas (kleuters) met glazen yoghurtpotjes uit de Aldi. Ik ben er nu ook aan het verzamelen voor onze trouw, denk dat dat wel mooi gaat zijn als je ze bekleeft met zijdepapier met een motiefje. Of je kan ze beschilderen met glasverf, of er van die strasjes op kleven.Als je het hele gangpad vol zet, gaat dat een mooi effect geven denk ik, of misschien kan je ze ook op het altaar zetten (als dat mag van de priester)...Nog veel succes!Inge
Nog een ideetje dat me invalt: je kan tule kopen (als je van de buurt van Gent bent: in de Sleepstraat bij de Turkse stoffenwinkels heb je heel veel stof voor weinig geld) en de tule aan de stoelen vastmaken tot vooraan...
Hey,met trosjes bedoel ik 4à5 ballonnen die samengebonden zijn met een lang wit lint. Heb eve voor je gekeken,dit zijn enkele zaken die dit doen in vlaams-brabant:http://www.4feest.be/html/decoratie.html Veel succes sarah