Terug naar overzicht
hey TillyHet is gewoon een feit dat als je veel mensen vraagt, je voor iedereen een minuutje wordt geacht vrij te maken.Wij zijn 20 dagen geleden getrouwd en hoe je ook probeert te genieten van elke minuut, je wordt zo omringd door alle mensen en iedereen wil iets tegen je zeggen -logisch- dat de tijd ongelooflijk vliegt!Van het dansfeest zelf heb ik niet superveel genot gehad omdat ik al goed moe was en mijn kleed helemaal niet praktisch was om te dansen :-)Maar het is al bij al heel tof geweest!Ik zou zeggen: geniet bewust van de momenten die je hebt, want die dag vliegt voorbij.
Ja dat "probleem" hadden we ook. Telkens er weer een leuk liedje was waar ik absoluut wou op dansen, ging er wel weeral iemand naar huis, en tja, je moet gaan dag zeggen he, dat is het minste dat er verwacht wordt.Groetjes,DianeGetrouwd op 17 meielisadiana1@hotmail.com
Meer en meer zeggen ze in een speech dat de mensen geen afscheid moeten komen nemen. De gasten vinden dit meestal ook niet erg en begrijpen het. Zolang je met iedereen wat praat tijdens het feest, zit het goed.
hallo, Naar de meeste feesten die wij gaan gaat het er wel losjes aan toe. Wij werken met een buffet voor eten en vonden dit super omdat we dan ook tussendoor al eens kunnen langsgaan aan tafels. En als ik wil dansen dan ga ik dat ook doen, mensen moeten maar eens op de dansvloer komen om ne dikke piep of knuf te krijgen!Groetjes en succes
Ook ik vind dat het minste wat je kan doen is een minuutje tijd nemen om afscheid te nemen van je vertrekkende gasten als ze expliciet tot bij jou komen. Bij ons is het echter spontaan zo uitgedraaid dat een aantal mensen (vooral familieleden) afscheid genomen hebben van onze ouders, en aan hen gevraagd hebben om aan ons hun groeten over te brengen.Misschien dat je dit ook wel een beetje kan leiden?Groetjes, en veel succes,Caroline
Tijdens een speech zeggen dat ze geen dag hoeven te komen zeggen vind ik nogal vreemd. Ik vind dat dat er nu eenmaal bij hoort. Op ons feest viel het eigenlijk nogal mee. De meeste mensen gaan in groep naar huis (vlak na het eten, rond 2u, 3u, 4u en op 't eind). Maar ik kan u ook vertellen dat ik het net wel leuk vond om tegen iedereen eens gedag te zeggen. Want als je aan de tafels rond gaat, dan spreek je vaak met een groep mensen en krijg je niet de kans om iets persoonlijks te zeggen. En dat gaan nu net wel tijdens het 'gedag' zeggen. Als je als bruid op de dansvloer staat, laten ze je vaak ook wel eventjes met rust en laten ze je doen tot het liedje gedaan is.
Ik hoop zo dat dat bij ons ook het geval gaat zijn.Ik dans namelijk helemaal niet graag en heb een beetje schrik dat dat van de bruid 'verwacht' wordt...Enfin, ik vind een afscheid nemen helemaal niet erg. Maar vragen om dat niet te doen en zomaar weg te gaan omdat ze je niet mogen 'storen' is er, naar mijn mening, over.
Hey, ik dans heel graag en heb de hele avond op de dansvloer gestaan maar iedereen is daar dag komen zeggen en ik vond dat helemaal niet storend, das toch juist tof dat je afscheid kunt nemen, die mensen zijn toch je vrienden ;) En tis daarenboven maar beleefd ook ;)SuccesCathy2 weken getrouwd
Hey,Ik heb bijna onafgebroken op de dansvloer gestaan en veeeeeeeeeeeeel gedanst, en zoals al gezegdn mensen zijn gewoon op de dansvloer komen dag zeggen. Dat hoeft ook geen half uur te duren he, en zo heb je iedereen toch persoonlijk gegroet. Het is bij ons echt goed meegevallen, enkel op één moment als er tegen het eind verschillende mensen na mekaar vertrokken was het even druk, maar verder ging dat prima. Zou ook niet weten hoe je het anders oplost...Groetjes, Tania