Terug naar overzicht
Hoi DorinaBij ons ook, en de zenuwen zijn gearriveerd hoor!Zijn jullie klaar met alles?groetjesHilde
ja bijna... zo nog de laatste kleine dingen...nog wat afspraken maken met de zaal, versiering voor de zaal klaar maken...de andere helft van de trouwringen gaan halen ( die van m'n vriend was verkeerd gemaakt)en afspraken maken met de brouwer.En jullie?Groetjes
Bij ons ook nog de laatste dingen. Straks de laatste afspraken doornemen met de zaal en ook nog afspreken met de zaal waar we met de familie gaan eten.Mijn jurk is deze week klaar, mijn moeder is kleermaakster dus dat is handig ;-)Ringen zijn nu ook klaar, wij moesten er ook eentje terugbrengen!En vanaf woensdag hebben we vrij genomen om rustig aan te kunnen poetsen, versieren, ...Veel succes en hopelijk hebben we mooi weer!!Hilde
Hier ook nog 10 daagjes te gaan...'t komt dichterbij. ;-)GroetenKelly
hier nog 9 daagjes!!!Vrijdag de 13de wordt onze grote dag.wij moeten ook nog een aantal dingen bespreken met de zaal.dat wordt morgen of overmorgen.de bedankjes worden deze week geleverd.ringen liggen al klaar en mijn kleed mag ik morgen ophalen,hoop alleen dat het nu juist versteld is.vorige week had de naaister zich flink verkeken(verschil van 5cm) en niet zo nauw genomen met afwerking maar dat moet deze week verholpen zijn.het enige dat we nog moeten halen zijn schoenen voor mijn zoontje en al de rest is geregeld.nu alleen nog het mooie weer voor dat weekend bestellen :)saskia
hoi medebruidjes!!!hier nog....2 dagen....ik zie het eigelijk nog maar amper zitten...eerst kon het niet snel genoeg gaan maar nu heb ik zoiets van...oeioei...tis bijna zover...en bang dat DE dag veel te snel voorbij zal zijn...veel succes!!!06-06-2008
en hier is het al 5 dagen geleden...Je begint af te tellen van dag 220, plots zijn dat er 200, een beetje later de magische 100 en voor je het weet zijn we al 5 dagen verder...MAAR ik ben nog altijd aan het nagenieten van onze dag! Geniet allemaal van elk moment en durf daar ook bij stil te staan. Anders is je dag om voor je het beseft...Veel succes allemaal!
Heykes,Hier ook nog 10 dagen. 14 juni is D-day. Ik heb raar-maar-waar-ik snap-er-niets-van geen zenuwen. Totaal niets.Ik ben wel bang dat ik iets ga vergeten ofzo. Maar normaal is alles op en top in orde. Vrijdag mag ik mijn kleedje gaan halen. Hopelijk is het goed versteld. Anders krijg ik iets denk ik.groetjes Eva en kristof
Wij trouwen ook 14 juni. Spannend he ! Ik dacht dat het nooit zou komen die dag en ineens is die laatste maand, weken, dagen, voorbijgevlogen..Groetjes,Inge & Vincent
wij hadden echt te weinig tijd om af te tellen,waren te druk bezig om alles te organiseren.maar nu zijn echt nog de laatste dingen.mijn bedankjes zijn vandaag aangekomen en de snoepzakjes voor de kindjes zijn besteld.morgen het exacte aantal doorbellen naar de feestzaal en dan nog is ff langslopen om laatste details vast te leggen.kleed is (normaalgezien) morgen klaar,... ja na t weekend is echt alles klaar en dan worden het de laatste daagjes aftellen.volgens de huidige weerberichten zou het volgende week in ieder geval al droger zijn en vingers duimen dat dat ook is.veel succes nog aan jullie allemaal!!!!