Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn een goede maand geleden getrouwd met een alternatieve viering (vrijzinnig, UVV). Onze viering ging door bij de feestzaal. Indien het slecht weer was, konden wij één van de bijzaaltjes gebruiken. Maar we hadden prachtig weer en de viering is in de tuin van de feestzaal doorgegaan. Vanaf de aanvang van de voorbereidingen wisten we al dat we het op deze manier wilden doen, dus hebben we onze feestzaal ook wel met dit doel kunnen uitkiezen.Misschien heeft jullie feestzaal ook deze mogelijkheid?Op de site van Rent-a-priest heb ik destijds wel een lijstje gezien met de zalen/ kerkjes waar zij al allemaal een dienst hebben verzorgd zie "vieringlokaties".
Ik denk dat die mail van die pastoor niet kwaad bedoeld is. Ik vermoed eerder dat hij wil zeggen dat als jullie willen trouwen in die kerk van uit je geloof, dat je dan welkom bent. Maar als je er enkel wilt trouwen omdat het gebouw mooi is, dat hij dan liever niet heeft dat je er trouwt.
Ik vind die mail idd wel een beetje bot.Jullie willen gewoon voorkomen dat je een half lege kerk hebt...Wij trouwen binnen 4 weken.Hebben ook wat problemen gehad met de priester.Wij mochten sowieso geen mis doen, aangezien mijn vriend gescheiden is. Dus hadden we een viering gevraagd, maar dit zag hij zelf niet zitten.Hij heeft ons zeer lang aan t lijntje gehouden.Uiteindelijk hebben wij de knoop doorgehakt en zijn we naar het uvv gestapt.En ik heb er nog geen moment spijt van gehad, integendeel.zeer vriendelijk ontvangst, ze doen daar echt hun best.Wij doen onze viering ook in de zaal.Het wordt een heel persoonlijke viering.Ik vind dit echt een aanrader.
Hey,Al eens gedacht aan de mensen van 'de goede herder'? Zij houden huwelijksvieringen eender waar jullie willen. Wij doen de onze op 26/07/08 in de tuin van onze feestzaal met hen! Héél persoonlijk en al wat je wenst wordt er in verwerkt! gewoon mailtje sturen naar hen en je krijgt altijd(!) een vriendelijk(!) antwoord.Echt de moeite waard!!!GroeyjesPatricia
Wij zijn op 17 mei getrouwd met rent-a-priest in de feestzaal. Echt een aanrader, iedereen vond het een prachtige viering.Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com