Terug naar overzicht
Een echte aanrader is Paul Heirbaut.Hij vraagt zijn prijs, maar dat is het echt wel waard! Groetjes, Kristienps: kijk zeker eens op zijn website!
Hey,Onze fotografe komt uit sint-niklaas. Wij vinden haar prijs zeeeer redelijk. Ze heet Kelly Verbruggenwebsite: www.photografia.be Succes ermee!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl xxx nog 71 dagen! xxx
Hey,Wij zijn pas getrouwd en hadden Jef Celen als fotograaf (www.jeffcelen.be ). Ik heb een tijdje geleden via een link onze fotootjes hier ook op de site gezet. Wij waren heel tevreden over hem, en hij is heel prijselijk, vandaar.Hij komt wel uit het Leuvense en is drukbezet, maar ik weet dat hij ongeveer in heel Vlaanderen komt. Dus je kan altijd eens proberen...Groetjes,Tania3/05/08
Beste Annlies,Kijk eens op mijn site www.artxpo.be (of bij artxpo op deze site). Ik maak regelmatige reportages in het Waasland. Neem gerust contact als de stijl van de foto's je aanspreekt. (Een reportage kost €600 incl pre-weddingshoot, afdrukken van alle foto's en alle foto's op cd-rom).Groeten,Wouter
Hey Annelies, wij trouwen ook op 9/5/09 in Sint-Niklaas! Waar houden jullie je feest? Wij zijn ook nog volop op zoek naar een fotograaf en vervoer! alle tips welkom!
amai, door een sterfgeval lag het hele plangedoe stil en zijn we dus nog altijd op zoek naar een fotograaf,We trouwen in zaal tybeert, in daknam, via deze site gevonden, daar nog nooit naar een feest geweest, dus het zal een verassing zijn. Wij zorgen zelf voor het vervoer (zo'n bus kost echt wel veel te veel) met wat oldtime kevertjes van vrienden (wel niet allemaal dezelfde kleur, dus vast een leuke bedoening) dus Ann, waarschijnlijk zien we jullie aan het stadhuis???