Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 dagen!!!!!!!!!!

28-5-2008 13:21:28
Hey bruidjes,
even uit nieuwsgierigheid :) wie trouwt er nog deze zaterdag 31 mei en waar? Gaat het nog met de zenuwen? Hoelang was jullie verloving trouwens?

Wij trouwen in Tessenderlo en hadden een verloving van 9 maanden. En met de zenuwen gaat het niet zo goed... :)

cecile
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 622

Els
30-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 16:41:32

Wij nog 2 dagen op de teller... wij trouwen dus op vrijdag 30 mei en ik denk dat alles in orde is...Morgen de kostuums nog afhalen en bij mijn ouders thuis nog een beetje opruimen en de grote dag mag komen! Kijk er ongelooflijk naar uit en met de zenuwen valt het eigenlijk wel mee; De enige zorg is het weer...maar daar kunnen we niets aan veranderen he;

Wij trouwen in Gent en hebben een verloving van ook 8 maanden. Ruim voldoende om alles te plannen.

Geniet van je dag!!!
Groetjes, Els

An
31-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 18:58:26

Hallo Cecile,
Wij trouwen ook op zaterdag 31 mei in ... Tessenderlo (om 09.30h al). Straf hé! Onze verloving duurde 13 maanden. Heb vandaag mijn laatste dag gewerkt en heb ook behoorlijk wat last van zenuwen!
Groetjes,
An

ANN
31-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 22:08:01

Hallo Cecile,
Ik trouw ook zaterdag en ze geven normaal goed weer.De zenuwen zijn bij mij nu goed begonnen.Ik heb vandaag mijn laatste dag gewerkt.De volgende dagen staan er nog een paar leuke dingen op het programma maar na 5 maanden voorbereidingen ben ik wel blij dat de grote dag er bijna is.Vele groetjes van Ann en Gery.
Ik zal proberen te denken aan alle die zaterdag ook trouwen,veel plezier en maak er allen een superleuke dag van.

cecile
31-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 22:59:34

Hey An,
Ja das echt wel toevallig :)
Wij trouwen als laatste in Tessenderlo. Om 3 uur in het gemeentehuis en om half 4 in de Kerk. Geniet ervan, zaterdag is onze dag...! :)

Groetjes

C.
31-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 23:13:26

Hey Cecile,

Bij ons is het zaterdag ook onze grote dag!!
Ik kijk er al enorm naar uit. Onze verloving heeft 2 jaar geduurd...voldoende tijd dus om alles rustig te plannen. Vandaar dat er nu ook geen stress is op dit moment. Alles is in orde. Nu alleen het weer nog! Wij trouwen in Edegem om half 11. Veel succes nog voor alle andere koppeltjes! We zullen ook aan jullie denken.
groetjes, Caroline

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik29-5-2008 8:37:31

Hey,

Hier nog ééntje, blijkbaar wel een populaire datum!
Wij trouwen om 15u30 in Oostende en hadden een verloving van 15 maanden.
De zenuwen vallen goed mee, vandaag nog thuis wat opruimen en bij mijn ouders en dan is alles geregeld!
Hopelijk valt het weer mee en veel plezier aan alle andere koppeltjes!
En tot volgende week met een verslagje?

Groetjes
Kelly

Ps: alvast een dikke proficiat allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...