Terug naar overzicht
Hallo SofieIk was van plan om onder de zonnebank te gaan maar door tijdsgebrek ben ik er maar 3 keer geraakt. Ik heb nu een bodymilk van Dove met een zelfbruiner erin en die werkt super goed!! Wel eerst insmeren met een gewone 'vettige' crème zodat je huid overal dezelfde hoeveelheid zelfbruiner kan opnemen (anders heb je plekken). Ik heb hem twee weken geleden getest en het resultaat was super, zelfs de mensen van de bruidswinkel zeiden dat ik een heel natuurlijke kleur had. Wij trouwen zaterdag dus ik heb vandaag nog eens gesmeerd en morgen ook nog eens. Normaal moet het dan een mooie bruine kleur zijn.GroetjesKimberly31-05-08
@ Kimberly,let op met die creme want hij durft afgaan van kleur.Heb ik tegen gekomen,nu ben ik bezig met een zonnebankkuur.Heb nog 2 maanden de tijd,maar ik begin al stilaan een kleurtje te krijgen.Groetjes01/08/08
@ IngeWat bedoel je met afgaan van kleur? Ik heb hem al getest en hij gaat in ieder geval niet af op mijn kleren.Kimberly
Ik neem het risico op huidkanker toch niet meer hoor.Ik ga waarschijnlijk een klein beetje zelfbruiner gebruiken. Er zijn ergere dingen in het leven dan een beetje bruin dat afgaat op de (binnenkant!) van je kleed, zoals bv. kanker.Of misschien laat ik mezelf wel gewoon mijn bleke zelf zijn... Mijn gezondheid is nu eenmaal belangrijker voor mij.
Ik ga ook enkele keren onder de zonnebank. Zolang je daar niet mee overdrijft, kan dat geen kwaad hoor, je moet natuurlijk geen 50 keer per jaar onder de zonnebank gaan e. Het is ook minder schadelijk dan een hele dag te zonnen op een strand. Schadelijk blijft het altijd, maar door buiten te lopen in de zon heb je dit ook.Katrien
Katrien ik deel ook mijn mening met jou.Mocht je nu jaar in jaar uit onder de zonnebank gaan, dan zou ik zeggen ja let wat op.Maar van een paar keer int jaar onder de zonnebank te gaan, zal je geen kanker krijgen hoor.Je mag dan ook niet meer in de zon lopen, te veel fruit en groeten eten enzo.....Mijn regel: alles met mate!!!GroetjesKimebrly4/07/2008
hallonu gebruik ik een zelfbruinende creme,maar dit weekend start ik met de zonnebank. ik heb nog 22 dagen te gaan en zou graag een mooi bruin kleurtje hebben, tja als je buiten in de zon loopt kan dat ook kankerverwekkend zijn he....mvg
hey,Ik ga niet onder de zonnebank( niet omdat je er kanker van kan krijgen, mijn moeder heeft huidkanker gehad en die kwam nooit in de zon, dus zo zie je maar). Ik heb gewoon een hekel aan te liggen bakken, ook op het strand(waar ik eigenlijk al bijna niet kom om die reden). Dus ik blijf me zelf ook op mijn huwelijk. GroetjesKimberley12/09/2008
Hey, Ik heb gisteren poging nummer twee ondernomen en geen problemen gehad. Ik heb er wel maar zes minuten onder gelegen om te beginnen. Ik wil mijn huid niet te hard belasten. Ik ga er ook maar tien keer onder gaan of zo, meer niet. Ik wil er niet als een wortel uitzien :-)Groetjes, Sofie
Hallo,Ik gebruik een soort zelf-bruiner van Louis Widmer. Ik ben nogal tegen zonnebank enzo omdat ik het inderdaad te zot vind om het lot te tarten. Maar bij deze creme voel ik me goed. Ze werkt door het kleuren van de bovenste lagen van de huid. De kleur verschijnt volgens de bijsluiter 2-4 uur na het insmeren. En na een paar dagen verdwijnt de kleur dan ook weer, omdat die bovenste lagen van je huid vernieuwen. Je kan de donkerte wel wat regelen door twee keer in te wrijven.Misschien si dit ook een idee?Groetjes,Lies.