Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanrader bruidwinkel!

26-5-2008 15:21:06
Wij hebben zaterdag, na lang zoeken eindelijk de perfecte kledij voor mijn mama gevonden. Ze wou persé een broek en niets te modern maar toch feestelijk genoeg... Onze trouw ligt zeer gevoelig na een zware scheiding en mijn mama was eigenlijk nog niet toe aan zoiets, maar wat moet moet en we waren dus al een tijdje op zoek. Uiteindelijk kwamen we terecht bij Maxim's Couture in Aarschot. Ik wil iedereen die in die buurt woont zeker aanraden daar eens langs te gaan. Wat een vriendelijke mensen! Ze hebben ons met veel geduld en een altijd even vriedelijke lach verder geholpen, zonder iets op te dringen... Mijn mama heeft daar kleren besteld van Oni Onik, en we zijn super tevreden, zowel van de kleren als van het personeel daar; dus zeker een aanrader als je nog kleren zoekt!
Groetjes,
tina 16/08/08

Tina
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 667

ANN
31-5-2008
 Meld misbruik26-5-2008 17:17:50

Ik ben daar ook geweest en mijn droomkleed gevonden wat ik nu zaterdag zal dragen. Ze dringen jouw totaal niets op. Ik ging zelf ook maar eens kijken omdat ik nog niet wist of ik een echte trouwjurk wou omdat ik al 12 jaar samen ben en 2 kindjes heb met mijn vriend. Ik heb vooral schrik voor de reacties zaterdag dat ik toch een echte trouwjurk aanheb maar in de winkel zeiden ze ook het is jou dag. Ik voelde mij super toen ik in januari daar mijn kleed heb besteld.Hopelijk word zaterdag alles super.

Groetjes Ann,een beetje zenuwachtige bruid.

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 22:44:35

Hé Ann, niks van aantrekken! Jij hebt jouw droomkleed gevonden, wat iemand anders daarvan vindt is niet belangrijk! En het is heel normaal dat je nerveus bent, het is echt aftellen bij jou! Heel veel succes zaterdag en we duimen voor mooi weer! Alles zal wel loslopen! Probeer ervan te genieten, niet stressen! Groetjes,
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...