Nu Online
Momenteel zijn er 12 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwcake

23-5-2008 11:29:41
heykes,

weten jullie een goeie bakker in de geburen van temse voor een trouwtaart.

Kan dit bij elke bakker?

En wat zijn de prijzen hiervan?

Liefs

nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 702

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:08:43

Hey Nele,

Wij trouwen ook in Temse, maar wij hebben onze bruidstaart besteld in de zaal waar wij onze feest geven nl. ' t schalienhuys.
Groetjes,
Petra
22-08-08

nele
17-7-2010
 Meld misbruik23-5-2008 13:10:13

hey petra,

wat zijn de kostprijs van deze zaal voor jullie feest, allez als je dat wilt zeggen e. We zouden het ook eventueel daar houden ons feest

xxx

nele

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik23-5-2008 13:44:12

Da valt heel goe mee, wij betalen 140 euro voor de zaal, vanaf 3u ' s nachts komt er geloof ik 30 euro per uur bij. Je bent wel verplicht om de muziekinstallatie van hen te gebruiken, en dat kost ook 90 euro. Maar mijn ventje is zelf dj dus die draait ook op onze trouw ;-)
Anders stuur je me een mailtje, dan kan ik je al hun prijzen en formules doormailen en dan kan je het eens rustig bekijken.
Mijn mailadres is mike.petra@live.be
Groetjes,
Petra

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik23-5-2008 14:05:33

Hey Petra,
Wij geven op 5/7/2008 ook ons feest in het Schaliënhuys.
Fijne zaal eh??
Wilde jou toch ook nog even vragen...
Nemen jullie wijn en zo van de zaal, hebben jullie deze al geproefd?
Wij wilden dit zelf allemaal meebrengen maar nu we weten dat het stoppengeld €7.75 bedraagt, zijn we toch aan het overwegen om het anders te doen.
groetjes

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik23-5-2008 15:24:38

Hoi!

Wij trouwen ook in Temse, op 28 juni. Wij hebben onze taart bij bakkerij Wouters besteld. Dit is echt een goeie bakker, bij feestjes halen wij meestal de taarten daar. Hij vraagt ongeveer 2,5 euro per persoon. Is heel goedkopp denk ik.

Groetjes,
Tina

els
28-6-2008
 Meld misbruik24-5-2008 10:11:03

Ik ben gewoon naar onze bakker gestapt, ik heb eerst een buscuit voor 2 pers besteld om eens te proeven.
De prijs komt op 2,50 p/p en ze maken de taart zonder meerkost zo in etages en met mooie versiering én levering aan de zaal...

ben wel van vlaams brabant...

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 10:39:19

Hey Kyra,
Wij wilden ook eerst op 5 juli trouwen, maar de zaal was die dag al bezet ... door jullie dus :-) De enige datum die er nog over was, was 22-08-08 dus we trouwen een maandje later. Ik wilde ook persé die zaal want ik vind ze supermooi, ook de tuin trouwens.
Ik had eigenlijk nog niet echt nagedacht over de wijn, goed dat jij er over begint. Misschien best es vragen of we hem eens mogen proeven eerst hé, inderdaad. Wij nemen wel alles van de zaal, das het makkelijkst en de prijzen vallen echt wel heel goed mee hé. Alleen spijtig voor ons dat we verplicht de muziekinstallatie moeten gebruiken en betalen, want mijn toekomstige is zelf dj en we hebben alles, maar ja, hij draait wel zelf dus dat sparen we ook al uit hé.
Je mag me gerust mailen als je nog iets wil weten of gedachten wil delen hoor: mike.petra@live.be
Groetjes,
Petra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...