Terug naar overzicht
Volgens mij is upper at home iets gelijkaardigs, misschien kan je daar eens informeren?Groetjes
wij hebben het eens gedaan via upper at home en daar is geen minimum verkoop gevraagd geweest. heel leuke mensen.je moet eens de site opzoeken, ze contacteren u direct terug! echt tof hoor en zeker voor een vrijgezellencindy 12/09/08
www.angelsathome.be Ik heb ooit een avond van hun meegedaan en het was superleuk. Ik denk niet dat die een minimumverkoop hebben.Tip: We hadden met de meisjes wel cocktails voordien gedronken, zo was iedereen al goed in de "mood"groetjes ilka
Hey!We hebben overlaatst een heel gezellige avond gehad met 'Fabio' (ex danser van 2 Fabiola). Hij werkte toen nog voor Beatyuse via Pabo. Intussen is hij zelf een zaak begonnen.Een échte aanrader, ook omdat er geen minimumbedrag moet aangekocht worden en het er heel losjes aan toe gaat!Dit is z'n nummer: 0497 788100Doe m mijn groetjes, wie weet brengt het je nog wat op! ;-)Veel plezier!!!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
@ Els:wat toevallig! Ik heb als voorproefje voor mijn vrijgezellenavond ook een upperdare gehad met Fabio! Dat is nog maar enkele weken geleden, en toen was dat ook nog voor Beate uhse. Het ging er inderdaad heel gemoedelijk en gezellig aan toe. Ik vond het leuk dat het een man was. Fabio is zelf een jaar geleden getrouwd en het was leuk om ondertussen daarvan verhalen te horen. Neem daarbij dat er geen minimumverkoop is (maar: je zit echt enorm snel aan een bepaald bedrag hoor, we verschoten ervan voor hoeveel er verkocht was) en je hebt een ideale upperdare :-)
Hoi!Hij is inderdaad super... ;-)En ja, de prijzen lopen snel op. Op zo'n avond wordt voor een pak geld gekocht, en dat dan meestal ook nog door de mensen waar je het niet van verwacht!Een aanrader...Have Fun!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Ik heb Fabio vorig weekend nog aan het werk gezien bij de vrijgezellenavond van een vriendin en hij is echt geweldig!!Zeker een aanrader, het ging er inderdaad heel gemoedelijk aan toe en iedereen voelde zich onmiddellijk op zijn gemak waardoor er voor véél geld verkocht is ;-)groetjes Liesbeth 13/09/2008
Hey Nele!Voor een vriendin die volgende maand trouwt hebben we enkele weken geleden (voor haar vijgezellen) ook een Upperdare-party georganiseerd. Bij Upper @ Home moet je inderdaad garanderen dat je koopt voor minstens 250 EUR, da's de reden waarom we niet bij hen geboekt hebben. Ik heb contact opgenomen met twee andere organisaties: Female Touch (die geven Loverware party's) en Dreams 4 Women. Bij Female Touch hadden ze geen presentatrices meer vrij, dus zijn we voor Dreams 4 Women gegaan. Bij beide organisaties eisen ze niet dat je koopt voor zoveel Euro, ze vragen gewoon om iets te kopen (maar dat doen de meeste sowieso). Het was een leuke avond, goed gegeven en we hebben veel gelachen!Groetjes, Karen13/9/2008