Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Adressen schrijven of printen?

  21-5-2008 11:59:54
Hallo iedereen!
Ik ben me gek aan het piekeren over de manier van adresseren van de uitnodigingen... Met de handgeschreven is natuurlijk het mooist maar heel tijdrovend. En met de printer is snel maar niet zo uniek... Hoe pakken jullie dit aan?
Groetjes, Kristien
16.08.2008

Kristien
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1871


Lien
30-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:07:55

Wij gaan de adressen met de hand schrijven, net iets persoonlijker... maar wel meer werk.

Groetjes, Lien



Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik21-5-2008 12:10:59

Hallo,

ik heb een zeer lelijk handschrift (heel veel krullen, echt niet leesbaar) dus voor alle veiligheid ga ik de adressen uittijpen. Stel u voor dat de postbode mijn handschrift niet kan lezen en ze verkeerd post of ze terugkomen....

groeten Debbie



Koen
21-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:34:56

Ik heb alles met de hand geschreven en qua tijd viel dit goed mee. Als je op etiketten moet printen neemt dat toch ook tijd in beslag.



Florence
9-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:49:14

Hallo,

Ik heb ze met de hand geschreven en met een caligrafiepen. Ik schrijf vrij mooi daar ik het handschrikft heb van een juf lager onderwijs.
Ik heb ze niet allemaal ineens geschreven. IK had ze onderverdeeld en heb het over een paar avonden gespreid. OP die manier valt het zeer goed mee en blijft u handschrift mooi!



joke
12-7-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:50:12

Wij hebben ze op de enveloppen afgedrukt, dus geen etiketten, vind dat persoonlijker stijlvoller dan etiketten en ook nog eens minder werk :)
Als je een mooi lettertype neemt (wij hadden calygraph 20) dan is dat toch ok, denk ik? In ieder geval; binnen het halfuur was alles afgeprint!

Grts, Joke



Florence
9-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:56:40

Ik heb een gewone kaligrafiepen gebruikt met gewone inkt (weliswaar zwarte inkt, maar inkt heb je in alle kleuren van de regenboog...). Er bestaan speciale pennen (de punten zijn anders dan gewone pennen) die leuke effecten geven aan je eigen handschrift...Je moet maar eens gaan horen in een hobbywinkel...
Ik heb gewoon mijn eigen handschrift gebruikt, het mooi schrift van vroege op de schoolbanken.



KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik21-5-2008 13:58:30

ik heb ook de adressen geschreven met een kaligrafiepen met blauwe inkt (aangezien onze uitnodigingen ook met blauw zijn gedrukt) en dit met mijn gewoon geschrift.
Ik heb al veel positieve reacties gehad.



leslie
21-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 14:27:40

Hallo,
omdat ik hou van strak, hebben wij eerst onze achtergrond van de uitnodiging (limoengroen met doorschijnende bollen) afgeprint op etiketten en daarna alle namen met al dan niet de adressen er op geprint. Zo is alles hetzelfde. Om onze enveloppen dicht te maken hebben we in AVA cirkelvormige etiketten gevonden waar we dan onze andere achtergrond van de uitnodiging (grijs met dezelfde doorschijnende bollen)hebben opgeprint. En dus de envelop dichtgeplakt met een bol. Omdat onze enveloppen wit waren, hebben we er zo wat kleur in willen brengen.
Groetjes.



Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik21-5-2008 14:42:21

Hangt waarschijnlijk een beetje af van het aantal adressen dat je moet schrijven. Wij hadden meer dan 200 uitnodigingen, dus zijn we voor etiketten drukken gegaan. Om het toch wat fleuriger te maken, hebben we een deel van de print van onze uitnodiging in elk etiket verwerkt. Op die manier was het niet saai... En zoals hierondr al is gezegd, een mooi lettertype kan al wonderen doen.
Indien ik maar 50 uitnodingen had gehan, zou ik ze wel geschreven hebben...



Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 19:09:39

Ik ga de namen en adressen met de hand schrijven omdat we dat iets persoonlijker vinden. 'tis kwestie van uw persoonlijke keuze en smaak...

Groetjes,
(20/09/2008)



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 19:47:37

Ik ga op etiketten printen. Ik heb geen tijd en goesting om 160 uitnodigingen te schrijven.

Ik smijt zelf een envelop altijd direct weg, dus persoonlijk zie ik het nu niet in om ze te schrijven.



evelien
10-4-2010
 Meld misbruik7-6-2008 15:06:40

hoi,
ik zou ze schrijven, dat is persoonlijker



Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 12:48:15

Hallo!
We hebben besloten om de 250 uitnodigingen te schrijven. In kaligrafie dan nog wel! Gelukkig hebben we iemand bereidt gevonden om dit voor ons te doen, want zelf zou ik er niet genoeg geduld voor hebben!
Groetjes en dankjewel voor de reacties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info