Terug naar overzicht
Hey,Alvast proficiat met jullie huwelijk.Wij hebben namelijk ook voor de feestarchitect van Lochristi gekozen.Wij trouwen nu op 2 augustus in Antwerpen.Als locatie trouwen we op een boot.Het is de festina Lente vind u op internet.Mijn bijna ventje werkt op de Antwerpse waterwerken vandaar dat wij het speciaal wilden met water.Mss ook toepasselijk bij jullie.Groetjes en veel suxses
Wij geven onze feest in ' t schalienhuys in Temse (www.schalienhuys.be ). Je kan daar je eigen traiteur meebrengen. Als je meer wil weten mag je gerust mailen: mike.petra@live.beGroetjes,Petra
Hoi Marieke,Ik kom nog even langs hier reageren, ben hier toch aant snuffelen op het forum :-) Heb net naar mijn ventje gebeld, die kent meer van zalen hé omdat hij natuurlijk overal zowat komt als dj. Waar hij regelmatig draait is in de Sjappoo in Beervelde, die hebben ook een zaal die je kan huren, met je eigen traiteur, en in zaffelare St. Hubertus (das trouwens bij zijn moeder), dat zijn wel geen superdeluxe sjieke zalen hé, maar wel verzorgd.Groetjes,Petra
voor inlichtingen voor muziek mag je me altijd mailen scheire_carine@hotmail.com