Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ROMANTISCHE LOCATIE REGIO HAMME

20-5-2008 9:20:28
Hallo bruidjes,
Ons huwelijk voor de wet is al geregeld: 18/04/2009 om 11:00. Maar voor een mooi kappelletje te vinden ofzo, regio Hamme is precies niet zo gemakkelijk.
Ik had al één mooi gevonden in Tielrode, Temse, wil men enkel dopen doen & de boskapel in Buggenhout wordt ook niet gebruikt voor huwelijken.

Heeft er iemand nog leuke locaties?

Groeten & mercikes

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 712

katleen
18-4-2009
 Meld misbruik20-5-2008 20:22:50

hallo Marieke,

Wij trouwen ook op 18/04/2009!!
Waar trouwen jullie voor de wet? Wij in Beveren-Waas.

Ik weet niet zo direct een mooi kapelletje. Ik zal zeker mee nadenken over een mooie locatie voor jullie.

Groetjes,

Katleen

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 19:24:23

hallo marieke,
wij zijn ook van hamme.
heb je je al is bevraagd of het niet in de winterkapel kan.
aan het st-reinhildezaaltje op theet is ook zo een klein kerkje maar daar worden normaalgezien geen missen meer gedaan omdat er geen deken. misschien als je zelf een pastoor hebt kan het daar wel. is mij precies wel gezelliger dan die grote kerk.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...