Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leerlingen uitnodigen

  18-5-2008 11:58:36
Hey,

Ik geef les in het secundair onderwijs en ik ben klastitularis van het tweede jaar. Mijn gasten zijn via via te weten gekomen dat ik ga trouwen en willen graag bij onze trouw zijn.
Hoe kan ik ze nu op een orginele manier uitnodigen? Sowieso zal ik een uitnodiging in klas uithangen, maar toch wil ik hen nog iets afzonderlijk geven. We trouwen in de zomer.

Daarnaast had ik nog een vraagje. Wat geef je dan aan zo'n gasten bij het buiten komen aan de kerk?

Groetjes en alvast bedankt voor de antwoorden.

Gerlinde

Gerlinde
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1257


Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik18-5-2008 12:33:25

Ik geef ook les in het secundair... In de zomer van volgend jaar trouwen we... En ook mijn leerlingen zijn ervan onder de indruk en zouden graag willen komen. Nu heb ik er niks op tegen dat ze naar de kerk komen kijken. Ik dacht sowieso in alle klassen te trakteren voor onzen trouw de laatste les van het schooljaar. Maar voor de rest vind ik het ook moeilijk... Mocht je een idee of tip krijgen: kan je me iets laten weten op ellen.desmet@hotmail.com ? Alvast bedankt!



Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik18-5-2008 13:23:34

idem voor mij, ik geef ook les in het secundair en trouw volgend jaar, ik denk van hen een flyertje of zo mee te geven of hen het gewoon te vertellen, ik zou eens trakteren in klas, maar nie echt iets geven aan de kerk, wij hebben wel snoepjes of zo voor de kleine kindjes maar nie echt iets voor hen



Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik18-5-2008 16:09:00

Hey,

Zelf ben ik ook titularis in het 2de jaar en ben vorig jaar getrouwd.Mijn collega's hadden achter mijn rug iets met de leerlingen in elkaar gestoken. Ongeveer 3/4de klas stond aan de kerk en ik had voor hen een zakje snoep voorzien dat we zelf gemaakt hadden. Ik was kleine zakjes en snoep gaan kopen in de Makro en dan verdeeld voor aan de kerk uit te delen. en dat was wel een succes.
Nog veel geluk verder!
Jessy



els
14-8-2008
 Meld misbruik14-6-2008 11:53:46

Hey,

Misschien kan je eens kijken op www.eurogifts.com .
Wij hebben Parker balpennen besteld met onze namen en trouwdatum op. Dit geven we ook op ons avondfeest als 'bedankje' voor de genodigden.

Groetjes,
Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info