Terug naar overzicht
hoi hoi!!!voor ons staan er vandaag nog 22 op de teller!!!!!enorm spannend!!!!!!!probeer er zo weinig mogelijk bij stil te staan...anders loop ik op de topjes van mn tenen!!!!veel succes!!!!06-06-2008
Voor ons is het vandaag nog 50 dagen te gaan! Ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en ik moet zeggen, ik was al vergeten hoe mijn kleed eruit zag (zelfs mijn getuige wist het niet meer!!) Maar ik moet zeggen ben wel heel tevreden met het resultaat!Ook bij mij begint het af en toe te kriebelen en heb ik het gevoel dat ik nog honderd en één dingen moet doen!Het aftellen kan beginnen!!Veel succesTuline 04/07/08
hoi, hier nog 23 dagen te gaan en ook zaterdag vrijgezellen. weet totaal niet wat ze gaan doen. vind het wel spannend.groetjes en nog veel succesheidi
hoi,bij ons staan er ook nog 30 dagen op de teller. Het begint stillekes aan te kriebelen in mijn buikje. Onze vrijgezelle avond gaat door op 31 mei. Het is voor ons beide een suprise we weten helemaal nikske. Spannend. Amuseer u zaterdag en natuurlijk ook over 30 dagen.Groetjes