TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
28-3-2009
|
12-5-2008 15:55:11
Hoi Kim
Probeer op tijd te ontspannen. En antwoord gewoon niet meer op de smsen. En automatisch gaat de meeste aandacht naar de bruid en bruidegom. En ik zou de mensen die je niet kent, vriendelijk ontvangen, maar de rest van de avond, heb je tegenover hen geen verplichtingen! Amuseer je met de mensen die je kent! Ik ben blij dat ik voorlopig van familie troubels ben gespaard gebleven en dat we eigenlijk alles zelf beslissen. Groetjes
Kim, een naamgenootje
|
|
Esther
|
12-5-2008 17:55:43
Ik vind het vreemd dat sommigen hier op een publiek (!) forum klagen over hun (schoon-)ouders, vriendinnen, of getuiges. Het is toch niet onlogisch dat iemand uit je nabije familie of kennissenkring hier ook kijkje komen nemen.
|
|
Els
|
12-5-2008 19:19:53
Kim,
groot gelijk. Kom hier maar eens gerust je hartje luchten...
Je moet toch ergens je 'ei' kwijt he! ;-)
Veel succes ermee!
groetjs, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
sarah
18-7-2008
|
13-5-2008 8:17:30
Je kan hier zeker je hartje luchten,het kan je ma deugd doen om het van je af te schrijven!! :)
Probeer het van je af te zetten. Laat ze zich maar "spiegelen" aan jou,hoe goed ze haar best zal doen,ze zal nog nie zo mooi zijn,en stralen als jou!!!
Buiten de misviering zal jij ook degene zijn die in de belangsteeling staat hoor,maar je daar maar geen zorgen om.
Oja,en als er perse iemand tussenin na huis wil,laat ze ma doen,ik heb ook zo en geval,ze moeten gaan kijken of alles in orde is met de hond,belachelijk maarja. Als ze iets missen is dat hun probleem!!
Nog veel succes sarah
|
|
els
28-6-2008
|
13-5-2008 21:26:56
amai... wel een beetje herkenbaar! hier proberen ze ook langs alle kanten te trekken... allez mijn familie, niet mijn schoonfamilie... Maar ik heb het niet zo ver laten komen, ik heb serieus blijven koppen, tis onze trouw en daarmee basta! ik wens je nog veel sterkte, laat je niet doen en zeker niet vergeten te genieten hé
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|