Terug naar overzicht
Hey,ik trouw een maandje vroeger, namelijk op 7 maart 2009.Bij ons is het volgende reeds geregeld :- feestzaal- dj ( hoort bij feestzaal)- kerk + pastoor + live muziek in kerk- ceremonievervoer- fotograafDe rest kan wachten tot na mijn afstuderen in juni :). Waar trouwen jullie ?GroetjesAdelheid
Hey Adelheid,Wij al veel gebrainstormed :) maar mijn vriend werkt in ploegen, ook in het weekend, is dus niet altijd zo gemakkelijk om afspraken vast te leggen.- optie op feestzaal- fotograaf (mijn vriend is zelf fotograaf & kent dus heel wat mensen)- live muziek voor 's avonds- geen DJ want we willen geen avondfeest- kerk hebben we al in gedachten, maar we moeten der nog eens naartoe gaan, want het is niet de kerk van de gemeente waar we wonen.GroetjesMarieke
Hoi MariekeIk trouw op 28 maart 2009. Dus 3 weken eerder.Bij ons ligt vast:Feestzaal en DJKerkFotograafde getuigen en bruidskindjes zijn gevraagdmijn jurk, want heb bij deze collectie al mijn droomjurk gezienen de ceremoniewagen voor ons lig vastceremoniemeester is ook in orde.Voor de rest hebben we al een boel ideetjes omtrent onze uitnodiging, misboekjes en huwelijksreis.We zijn nu goed aan het doorwerken, daar we in juli en augustus nauwelijks tijd gaan hebben voor het verder organiseren.In september vliegen we er terug in.GroetjesKim
Wij trouwen eveneens niet in de kerk van mijn ouderlijke gemeente. Wij hebben gekozen voor een iets kleinere + gezelligere kerk. Wij hebben hiervoor wel toestemming moeten vragen van pastoor van de kerk van plaats waar mijn ouders wonen :) maar dat leverde geen enkel probleem op.
Hey,Wij trouwen ook op 7 maart 2009 (net als Adelheid).Wij hebben het volgende al vastgelegd:* feestzaal* DJ* fotograaf* getuigen* kerkGroetjes,Elke