Terug naar overzicht
ik ben een maand voor mijn trouwdatum voor mijn proefkapsel geweest.als je zeker bent van de kapper, dan kan je dit perfect dan doen.Als je nog op zoek bent naar een kapper, dan zou ik die afspraak ferm vervroegen, kwestie van nog een reserve te kunnen inbouwen als die kapper je niet ligT...
ik trouw op 30/08 en ben al zo'n twee maand bezig met mijn bruidskapsel, tis te zeggen ben vorige maaand al een keer geweest en de maand ervoor ook al eens maar tot hier toe nog nooit meegevallen,maar is nu maar 3 maand meer en heb nog niets gevonden...
Hey Tamara, 2 maanden voor het huwelijk ben ik langs geweest en het was meteen schot in de roos. Prachtig mooi !Maar het had ook anders kunnen lopen dus neem best je tijd.xVi en Tony07/06/08
Hallo tamara, Ik moest vandaag mijn trouwjurk voor de eerste maal gaan passen, ik had ook een afspraak voor mijn proefkapsel gemaakt . Dubbel geluk want mijn kapsel was van de eerste maal juist en mijn trouwjurk moet enkel wat ingekort worden en om mijn haar met mijn jurk samen te zien was toch wel een opluchting, want na een tijd kan je het niet zo goed meer voorstellen . Dus ik ben supergelukkig groetjes
Ik trouw 19september en ga volgende week voor mn proefkapsel.Groetjes
Wij trouwen op 20 september en heb op 31 mei afspraak voor proefkapsel.
hoi!!!amai dames wat zijn jullie er snel bij zeg!!ik huw binnen 4 weken en ga op 30 mei voor mn tweede proefkapsel!!! kmoet wel zeggen...ik heb enorm veel vertrouwen in mn kapper en ken hem ook al wel lang...mss vandaar...succes!!!
Hallo,Ik trouw op 1 augustus en heb volgende week dinsdag mijn proefkapsel en make up.Ik ben wel benieuwd wat het word.Groetjes
Hoi!Wij trouwen 25 oktober dit jaar en ik heb ook al zowat ideetjes zitten opzoeken.Toen ik de vorige keer ging voor een kleuring, bespraken we dit zoal een beetje en zo kreeg ik de tip om mijn haar wat te laten groeien. (moest ik gewacht hebben zo augustus of zou het niet lang genoeg geweest zijn) Wil het graag laten opsteken, maar heb nu een kapsel in laagjes daarmee...Probeer het anders te combineren samen met een kleuring of als je zelf naar een feestje moet? (zo kan je de kosten misschien een beetje drukken)Succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
mijn kapper zei ongeveer een maand voor het huwelijk het proefkapsel
hey,wij trouwen op 12 juli en mijn haar is al in model geknipt voor het kapsel zodanig dat het de juiste lengte heeft. Half juni ga ik nog eens naar de kapper voor het proefkapsel en dan wordt mijn haar waarschijnlijk nog wat bijgeknipt en een week voor de trouw ga ik het laten kleuren...Groetjes,Marijke
Wij trouwen op 20 september. Vorig weekend hadden we een familiefeest en liet ik een proefkapsel en make-up doen. Mijn make-up was prachtig, gedaan door iemand die in Parijs studeerde. Voor mijn haar ga ik nog eens terug als ik mijn jurk moet passen.