Terug naar overzicht
hoi claudia,goh...ik denk dat je geeft wat je wil en kan geven...maar ik zou toch zeker minstens 50 euro het koppel geven ...06-06-2008
Hey,Dit is inderdaad al meerdere keren een moeilijk topic gebleken.Wij gaan binnenkort naar een receptie en wij gaan 50€ geven als koppel.Maar zoals hieronder reeds gezegd, geef waar je je het beste bij voelt en hoe je je voelt tegenover het trouwkoppel.Groetjes, Katrien
Hey,Wij geven ook altijd 50 euro per koppel. Hoewel met de prijsstijgingen de laatste tijd zullen we dit misschien wel naar 60 euro brengen.GroetjesSophie
je geeft zoveel als je wilt, wij hebben vrienden gehad die voor alles uitgenodigd waren en die maar 20 euro gaven, niet dat we hun het kwalijk nemen hoor. Maar je geeft zoveel als je zelf wil, het is maar een collega dus dan zou ik toch niet teveel geven hoor.groetjes,Stephanie12.04.2008
50 à 60 euro per koppel is een mooi cadeau!
wij geven gewoonlijk 40 euro als koppel. als ik de prijzen van een receptie bekijk zou dit moeten genoeg zijn.als het een huwelijk is van dichte familie dan is het 50 euro.grts cindy 12/09/08
Op mij werk leggen we dan samen met alle collega's die zijn uitgenodigd; het vooropgestelde bedrag is dan altijd 20 euro per persoon. Groetjes,Joke.
€20 per persoon lijkt mij ook een mooi bedrag.Uiteindelijk is de kans dat hun receptie zoveel kost de man klein.Wij betalen €12 pp, dus ik zou blij zijn mochten de mensen me €20 geven :-)GroetjesLiesbeth
Dag Claudia,wanneer ik naar een feest moet, bekijk ik waar het is, zoek ik op wat dat daar kost en daarop baseer ik mijn geschenk, zodat ik zeker ben dat het koppel iets als cadeau heeft en dus minstens de kosten betaald zijn om mij te vragen. Ik ben volgend jaar zelf bruid en volop in de fase van een zaal zoeken en ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen prijzen onder 20 euro pp voor een receptie ben tegengekomen en meestal zelfs 25 euro of meer. Iedereen geeft wat die wil geven, maar het is toch wel leuk voor het koppel als de kosten gedekt zijn en nog leuker als ze nog iets extra overhouden.groetjes en prettige feestclaudine
wij geven, voor een receptie 50 euro per koppel. voor een avondfeest een 100 euro
Hallo,ook ik moet zeggen dat ik op onze zoektocht niet veel recepties onder de 20€ per persoon ben tegen gekomen, toch zeker niet voor een verzorgde receptie. ergens heb ik eens 16€ gevonden voor 4 hapjes pp, maar normaal gezien worden op recepties toch heel wat meer dan 4 hapjes voorzien per persoon.Wij geven normaal een 60 tal euro per koppel voor receptie en avondfeest gaven wij een 175€ per koppel, maar heb nu ook gezien dat dat vaak niet voldoende is. Wij zitten al aan meer dan 100€ per persoon voor onze genodigden op het avondfeest...Maar nogmaals, je beslist zelf wat je geeft en hoeveel. doen waar je jezelf het best bij voelt en wat binnen je eigen budget ligt natuurlijk! Plus even checken waar het feest is, dat kan ook al een idee geven van de stijl en kostprijs van het feest. Vaak op de website van de locatie zelf vind je prijzen vermeld...Veel succes en vooral, amuseer je en geniet er van!
Hey,ze zeggen altijd €25 pp voor receptie en €50 pp voor avondfeest. Nu ik zelf trouw, weet ik dat dat niet voldoende is en gaan wij onze prijzen optrekken, toch zeker voor het avondfeest :-)Groeten,Karolien.