Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  3-4-2005 10:35:13
Hey,
Even een vraagje... hoe lang op voorhand sturen jullie je uitnodigingen op en hoe lang op voorhand laat je de mensen verwittigen of ze wel of niet naar je feest komen?

Groetjes
Liesbet en Steven

Liesbet

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1429


Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik3-4-2005 11:49:02

Hallo,

Wij trouwen op 21 mei en onze uitnodigingen hebben wij verstuurd en afgegeven vanaf eind februari. Wij verwachten een antwoord tegen 15 april.

Groetjes,
Ingrid



julie
14-5-2005
 Meld misbruik3-4-2005 15:33:39

Hoi

Wij trouwen op 14 mei en van de drukker moesten onze uitnodigingen ten laatste tegen 4 april bij iedereen aanwezig zijn (zoals de etiquette het beaamt zes weken vooraf) vorige week heb ik ze aan iedereen bezorgd. En tegen 30 april moet ik van iedereen weten of ze komen of niet. Dan heb ik nog 4 dagen voor de tafelschikking die 10 dagen vooraf aan het restaurant moet doorgegeven worden.

Groetjes
Julie



annelies
8-7-2005
 Meld misbruik3-4-2005 17:00:25

hey,

Wij trouwen 8 juli en verzenden onze uitnodigingen eind april - begin mei. We vragen antwoord voor 15 juni. (er zijn er altijd die je toch nog zelf moet contacteren omdat ze niets hebben laten weten)

groetjes, annelies



Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik3-4-2005 18:43:50

Hallo,

Wij trouwen op 9 juli 2005 en gaan onze uitnodigingen deze maand al versturen. Gewoon opdat iedereen op tijd op de hoogte zou zijn want het is dan vakantieperiode.
Wij verwachten een antwoord tegen 15 juni 2005.

Nancy & David
09/07/2005



Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik4-4-2005 10:38:50

Hallo Liesbet,

Wij trouwen op 11 juni 2005. De uitnodigingen moeten 6 tot 8 weken op voorhand gepost worden, dus vanaf 16 april. De gasten moeten ongeveer 20 dagen op voorhand verwittigen, van ons is dit 20 mei.

Veel succes,
Mieke



Katrien

 Meld misbruik4-4-2005 14:33:37

hoi,
wij trouwen op 21.05 en ik verstuur deze week onze uitnodigingen.
we vragen om antwoord voor 6.05.



Liesbet

 Meld misbruik4-4-2005 16:06:08

Alvast bedankt voor jullie reacties. Nu weten we al weer wat meer he!!
Groetjes



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik7-4-2005 9:40:13

hey,

wij trouwen op 17/06/2005 en we hebben onze uitnodigingen al van februari opgestuurd omdat ik nogal een redelijke drukke familie heb en we hebben gevraagd om zeker ten laatste 1juni een antwoord te geven.

groetjes sarah 17/06/2005


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info